DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:12 h
  • Perfils oficials a les xarxes socials de l'Ajuntament d'Abrera
  • Muntatge campanya comunicació

• Genèrica Abrera a la teva mà!
  • Web municipal abrera
  • APP Connecta't a Abrera!
  • Butlletí Digital Setmanal
  • Ràdio Abrera

Segueix-nos al Twitter i l'Instagram de l'Ajuntament d'Abrera: 'AbreraInforma' i 'abrerainfo'

19/8/2021

Per estar al dia, quan i des d’on vulguis, connecta’t! Amb l’objectiu que els veïns i veïnes d’Abrera estigueu al dia de tot allò que passa al nostre municipi, des de l’Ajuntament continuem treballant per oferir-vos diferents canals de comunicació perquè tingueu a l’abast tota la informació del que passa a Abrera d’una manera àgil, còmoda i senzilla

Des de l'Ajuntament d'Abrera posem a la vostra disposició els perfils de les xarxes socials oficials del consistori: el Twitter @AbreraInforma i l'Instagram @abrerainfo. Segueix-nos!

Els nostres canals de comunicació, a la vostra disposició!

Us recordem que teniu a la vostra disposició els següents canals de comunicació de l'Ajuntament d'Abrera:

App “Connecta’t a Abrera!”

Consulteu les notícies, l’agenda d’activitats, informacions d’interès i rebeu les notificacions de l’Ajuntament al mòbil o tauleta. Només us heu de descarregar la nostra aplicació “Connecta’t a Abrera!” disponible de forma gratuïta a l’App Store (iOS) i a Google Play (Android).

APP Connecta't a Abrera!

Butlletí digital setmanal

Rebeu cada setmana les notícies i activitats del nostre Ajuntament al vostre correu electrònic. Trobareu el formulari d’inscripció a la portada de la nostra pàgina web:

www.abrera.cat. Només cal que ens faciliteu el vostre nom i una adreça de correu electrònic.

Butlletí Digital Setmanal

Web municipal

Notícies, tràmits, serveis, ofertes d’ocupació... Tot el que necessiteu del nostre Ajuntament ho trobareu a només un sol clic a la pàgina web municipal www.abrera.cat

Web municipal abrera.cat

Abrerainfo

Consulteu la informació municipal a la nostra revista, que rebreu a la bústia i trobareu als edificis de l’Ajuntament en format paper, i que també podeu consultar on-line a la pàgina web municipal www.abrera.cat.

Genèrica Abrera a la teva mà!

Ràdio Abrera

A través de Ràdio Abrera us oferim la informació més propera a través dels nostres Serveis Informatius. Podeu escoltar-nos en directe a través del 107.9 de l’FM, a internet, a www.radioabrera.cat, i a través de la nostra aplicació per a mòbils i tauletes. Disponible de forma gratuïta a l’App Store (iOS) i a Google Play (Android). O bé “A la carta”, en qualsevol moment, a la nostra pàgina web i a l’app de Ràdio Abrera.

Banderola radio

Segueix el Casal de Joves!
Si voleu saber de ben a prop totes les activitats dirigides a joves entre 12 i 35 anys, seguiu el perfil @casaldejovesabrera a Instagram.

Per estar al dia, quan i des d’on vulguis, connecta’t!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ