DIJOUS, 28/03/2024 | 17:42 h
  • Atenció famílies! Consulteu tota la informació sobre el Casal d’Estiu de Setembre 2021
  • Visitem el Casal d'Estiu, que enguany té lloc a l'Escola Ernest Lluch, amb més de 200 nens i nenes

+ 5

20/8/2021

Més de setanta nens i nenes començaran el dimecres 1 de setembre el Casal d’Estiu de Setembre 2021, que tindrà lloc a l’Escola Ernest Lluch fins al divendres 10 de setembre, inclòs, en horari de 9 h a 13 h, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

Un any més, des de l'Ajuntament d'Abrera hem posat totes les energies per poder oferir el casal prenent totes les mesures de seguretat per a la prevenció de la Covid-19, amb places limitades, control d'aforament, distàncies de seguretat, gel hidroalcohòlic i ús de mascareta. També subvencionem el casal i el servei de menjador per afavorir la conciliació familiar.

Activitats lúdiques, educatives i esportives

El Casal d'Estiu de Setembre 2021 és una proposta d’activitats lúdiques, educatives i esportives per a infants nascuts entre l'any 2009 i 2017, ambdós anys inclosos, empadronats, escolaritzats o amb familiars a Abrera. Les activitats del casal estan desenvolupades a partir del centre d’interès i estan adaptades als diferents grups d’edat dels i les infants del casal. Uns dies abans de l'inici del casal, les famílies rebreu un email personalitzat al vostre correu electrònic amb tota la informació.

La regidora d'Infància de l'Ajuntament, Giulia Mirto, ha comentat que "un any més, tornem al setembre amb moltes ganes perquè els nostre infants s'ho passin d'allò més bé els dies abans de començar el nou curs escolar en un entorn de qualitat, lúdic i educatiu, que facili la conciliació per a les nostres famílies. Desitgem que els nens i nenes s'ho passin d'allò més bé al nostre Casal d'Estiu de Setembre 2021".

Guia del Casal d'Estiu de Setembre

• Podeu descarregar la Guia del Casal d'Estiu de Setembre 2021 amb els horaris, entrades i sortides, projecte, contactes... fent clic aquí.
  • En cas de voler contactar amb els monitors/res: T. 691 13  3840
  • Per tal que us arribi tota la informació de forma individualitzada i directa mitjançant el nostre grup de difusió cal que guardeu al vostre telèfon mòbil el número de telèfon 691 13 38 40. També serà aquest mateix número (T. 691 13 38 40) al qual us podeu adreçar sempre que necessiteu de dilluns a divendres en horari de 8:30 h a 14:00 h
  • Uns dies abans de l'inici del casal, les famílies rebreu un email personalitzat al vostre correu electrònic amb tota la informació.

Guardeu al vostre telèfon mòbil el número 691 13 38 40 per formar part del grup de difusió de whatsApp del casal

Les entrades i sortides del Casal de Setembre es faran pel carrer d’Antoni Gaudí.

Servei d'acollida i menjador

Des de l'Ajuntament d'Abrera subvencionem el servei de menjador per tal d'afavorir la conciliació familiar. Seguidament us oferim la informació del servei d'acollida i el servei de menjador del Casal d'Estiu de Setembre 2021, que es duran a terme amb un mínim de 18 nens i nenes inscrits/es, tant a les acollides com al menjador.

• Acollides matinals:
    • Horari: 8 h a 9 h
    • Preu: 15,00 €
    • Entrada: Porta del menjador (Carrer Antoni Gaudí).

• Acollides tardes:
    • L’acollida tarda disposa de dos horaris:
      • Horari: 15 h a 16 h
      • Preu: 15,00 €
      • Horari: 15 h a 17 h
      • Preu: 26,80 €
    • La sortida es farà per la porta del menjador (carrer Antoni Gaudí).

• Menjador:
    • Horari: 13 h a 15 h
    • Preu: 50,00 €
  • La sortida es farà per la porta del menjador (carrer Antoni Gaudí).

Famílies, podeu fer la vostra inscripció al servei d'acollides i/o menjador fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina

L'AMPA de l'Escola Ernest LLuch gestiona els serveis d'acollida i menjador del Casal de Setembre. Per a més informació podeu contactar amb el servei trucant per telèfon o enviant un email:

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ