DIMARTS, 19/03/2024 | 12:01 h
  • 1.912 alumnes han començat avui dilluns el curs 2020-2021 amb mesures per la prevenció de la Covid-19
  • Bus escolar. Institut Voltrera d'Abrera
  • Horaris transport escolar curs 2021-22

+ 8

• Atenció, famílies! Consulteu tota la informació del Transport Escolar d'Abrera del curs 2021-2022
  • Horari Bus Escolar 2021-2022
  • Ampliem el servei de transport escolar per a l'alumnat de batxillerat de l'Institut Voltrera

10/9/2021

Els nens, nenes i joves d'Abrera tornen a les aules el pròxim dilluns 13 de setembre, per iniciar el curs 2021-2021. Des de l'Ajuntament d'Abrera fem difusió dels horaris i parades, que també trobareu a les diferents marquesines del bus escolar. Preneu nota!

La regidora d'Educació, Giulia Mirto, ha comentat que “un curs més subvencionem íntegrament el transport escolar a tot l’alumnat des de P3 i fins 4rt de l’ESO que viuen als nostres barris amb la finalitat d’apropar les famílies als centres escolars amb un servei de qualitat i amb professionals responsables durant tot el trajecte. També enguany, l’alumnat de Batxillerat que cursa els seus estudis a l’Institut Voltrera, gaudeix d’aquest servei íntegrament subvencionat. A les marquesines de bus del trajecte de transport escolar, hi trobareu les línies i els horaris. Molt bon curs a totes i tots!”.

Transport per l'alumnat de l'Escola Francesc Platón i Sartí

• Consulteu els horaris de les rutes 101, 102 i 103, amb parades als barris de Sant Miquel, Can Vilaba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes i Ca n'Amat fent clic aquí.

En cas de dubte respecte de la ruta (color del bus) podeu escriure al mail a8000013@xtec.cat

Transport per l'alumnat d'ESO i Batxillerat de l'Institut Voltrera

• Consulteu els nous horaris de les rutes 105 i 106 amb parades als barris de Sant Miquel, Can Vilaba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes i Ca n'Amat fent clic aquí

Un curs més des de l’Ajuntament d’Abrera subvencionem íntegrament el transport escolar pels nens i nenes i joves dels barris del nostre municipi.

Enguany, tenim 3 autocars pels alumnes (de P3 a 6è) de l’Escola Francesc Platón i Sartí. 2 autocars més pel transport de l’alumnat (de 1r a 4t ESO i 1er i 2on de Batxillerat) de l’Institut Voltrera

Horari Bus Escolar 2021-2022

Ús obligatori de mascaretes

Seguint les indicacions del Pla territorial de Protecció Civil de Catalunya, PROCICAT, tots els nens i nenes i joves usuaris i usuàries del servei de transport escolar hauran de portar obligatòriament mascaretes per la prevenció de la Covid-19.

Desitgem a l'alumnat abrerenc un bon inici de curs!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ