DILLUNS, 13/05/2024 | 18:58 h
  • Abrera amb l'esport! Més de 260 infants de 6 a 14 anys han gaudit de l'Escola Esportiva d'Estiu d'Abrera durant el mes de juliol

+ 5

Hem impulsat l'ocupació juvenil amb la contractació de 35 joves per treballar com a monitors/res

3/8/2021

El divendres passat, 30 de juliol, va finalitzar l'Escola Esportiva d'Estiu, que enguany ha acollit un total de 262 participants, 156 nens i 106 nenes, amb edats compreses entre els 6 i els 15 anys. Un any més, des de l'Ajuntament d'Abrera hem posat totes les energies per poder oferir aquest estiu l'Escola Esportiva prenent totes les mesures de seguretat per la prevenció de la Covid-19, amb places limitades, control d'aforament, distàncies de seguretat, gel hidroalcohòlic i ús de mascareta.

Per a la realització de l'Escola Esportiva d'Estiu, hem contractat 35 joves per treballar com a monitors i monitores, per tal de donar-los una primera oportunitat d’endinsar-se en el mercat laboral i tenir una primera experiència en el món professional.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, va visitar l'Escola Esportiva d'Estiu al Pavelló Esportiu Municipal el divendres 30 de juliol i va poder saludar els monitors i monitores i els nens i nenes. L'alcalde va agrair la feina realitzada pels joves aquest estiu a Abrera".

El regidor d'Esports, Jordi Moreno, ha valorat molt positivament l'Escola Esportiva d'Estiu "Podem dir que l’edició 2021 de l’Escola Esportiva d'Estiu d’Abrera ha estat tot un èxit. I per acabar hem d’agrair la col·laboració de les famílies, especialment davant la situació sanitària actual provocada per la Covid-19, a la qual ens hem anat adaptant. fet que no hagués estat possible sense la implicació de les famílies. També donem les gràcies als monitors i monitores que enguany han estat de nou joves d'Abrera. Moltes gràcies a tothom i bon estiu".

.

Activitats esportives i lúdiques segures

Els infants han gaudit de l'Escola Esportiva d'Estiu des del  dijous 1 de juliol al divendres 30 de juliol, de dilluns a divendres de 09.00 a 13.00 hores.

A causa de l'alt volum de nens i nenes, es van arribar a crear 24 grups, distribuïts segons les seves edats, i amb un màxim de 14 participants per grup.

L'objectiu de l'activitat ha estat afavorir el desenvolupament dels infants mitjançant el moviment: d’una banda, potenciar les habilitats físiques; de l'altra, fomentar la sociabilitat i els hàbits que els preparin per a la vida adulta. Augmentar el coneixement del seu cos, les seves possibilitats i limitacions; conèixer les normes i regles d'esports poc coneguts i descobrir altres indrets i activitats.

Enguany l'Escola Esportiva d'Estiu s'ha desenvolupat amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19, amb entrades com les sortides del infants, que han estat per portes i horaris diferents. Els grups han estat considerats grups bombolla en tot moment.

En aquesta edició les sortides s'han vist limitades a causa de a la situació tant complexe viscuda, tot i això, es va realitzar sortides a Santa Maria de Vilalba i Can Vilalba, amb el bus urbà. Els més petits i petits també van poder gaudir d' inflables terrestres. I, per acabar, tots els nens/es d’edats compreses entre els 8 i els 15 anys van anar al parc aquàtic Illa Fantasia.

A més, es varen realitzar altres activitats a les instal·lacions del poble, com a la Piscina Municipal d’Estiu, al Centre Aquàtic Municipal, a l’escola Ernest Lluch, al Camp de Futbol Municipal, al Pavelló Esportiu Municipal, a l’IES Voltrera, a l’Escola Josefina Ibáñez, Escola Franesc Platón i Sartí i als diferents parcs del nostre municipi.

Aquest estiu, Abrera és esport!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!