DILLUNS, 13/05/2024 | 08:44 h
  • Finalitzem el Casal d'Estiu 2021 amb un espectacle de màgia i animació musical. Bon estiu a tothom!

+ 3

• Visitem el Casal d'Estiu, que enguany té lloc a l'Escola Ernest Lluch, amb més de 200 nens i nenes

Finalitzem el Casal d'Estiu 2021 amb un espectacle de màgia i animació musical. Bon estiu!

Més de 200 nens i nenes han gaudit durant el mes de juliol del Casal d'Estiu amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19

30/7/2021

Aquest divendres 30 de juliol ha finalitzat el Casal d'Estiu, que enguany s'ha desenvolupat a l'escola Ernest Lluch, amb un espectacle de màgia i animació musical per a tots els nens i nenes. Un estiu més, des de l'Ajuntament d'Abrera hem posat totes les energies per poder oferir el casal prenent totes les mesures de seguretat per a la prevenció de la Covid-19, amb places limitades, control d'aforament, distàncies de seguretat, gel hidroalcohòlic i ús de mascareta. Més de 200 infants han assistit enguany al casal. Moltes gràcies a totes i tots!

Activitats lúdiques, educatives i esportives

El Casal d'Estiu s'ha dut a terme del dijous 1 de juliol al divendres 30 de juliol de 2021  en horari de 09.00 h a 13.00 h a l’escola Ernest Lluch amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. El nostre Casal d'Estiu és una proposta d’activitats lúdiques, educatives i esportives per a infants de 4 a 12 anys adaptades als diferents grups d’edats (nens i nenes nascuts des del 2009 al 2017).

La regidora d'Infància, Giulia Mirto, han felicitat els nens i nenes pel bon desenvolupament del casal. "Agraïm un cop més la confiança de les famílies en el format de Casal d’Estiu que oferim des de l’Ajuntament i per descomptat, reconèixer la gran tasca que estan duent a terme els i les monitores per fer l’estiu divertit a la nostra infància. Molt bon estiu a tothom, i molt bon estiu a Abrera!".

El casal torna al setembre

El Casal d'Estiu de Setembre  es farà del dimecres 1 de setembre al divendres 10 de setembre de 2021, ambdós inclosos, en horari de 9 h a 13 h. El casal es durà a terme a l’escola Ernest Lluch, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19, amb més de 70 nens i nenes. Des de l'Ajuntament d'Abrera subvencionem el casal i el servei de menjador per tal d'afavorir la conciliació familiar.

• Famílies, podeu fer la vostra inscripció al servei d'acollides i/o menjador fent clic aquí

Agraïm la col·laboració de l'AMPA de l'Escola Ernest Lluch, per la gestió del servei d'acollida i el servei de menjador del Casal d'Estiu i el Casal d'Estiu de Setembre. Moltes gràcies!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ