DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:41 h
  • Activitat de Ball en línia. Casal de la Gent Gran

El Casal de la Gent Gran d'Abrera programa per aquest mes de juliol un taller de risoteràpia i classes de ball en línia

21/7/2021

A Abrera cuidem la nostra Gent Gran i la mantenim activa amb diverses iniciatives! En aquesta línia aquest mes de juliol i sempre respectant les mesures adoptades pel Procicat per evitar contagis per la Covid-19, oferim l'activitat de ball en línia i batuka del nostre Casal de la Gent Gran i un taller de risoteràpia. Podeu inscrivir-vos contactant amb el nostre Casal de la Gent Gran al T. 93 770 18 12.

Des de la Regidoria de Gent Gran de l'Ajuntament d'Abrera continuem treballant per oferir diverses activitats per tal de potenciar una vida activa i saludable per la Tercera Edat. En aquesta línia, i seguint totes les mesures de prevenció davant la Covid-19 per protegir la nostra salut com són l'ús de mascareta, la distància de seguretat entre persones i la utilització de gel hidroalcohòlic, aquest mes de juliol oferim un nou taller de risoteràpia el dimecres 28 de juliol de 19 h a 20 h al Casal de la Gent Gran d'Abrera. Per incriure's, cal trucar prèviament al telèfon T.93 770 18 12.

D'altra banda, aquest mes de juliol continuem oferint les classes de ball en línia i batuka que s'imparteixen els dilluns, dimecres i divendres al matí, en horari de 9.30 h a 10.30 h. Les classes de ball en línia del Casal de la Gent Gran d'Abrera estan adreçades a homes i dones de més de 60 anys. Tothom que estigui interessat/da en  fer-les, han de contactar amb el Casal de la Gent Gran trucant al telèfon T. 93 770 18 12.

Serveis del Casal de la Gent Gran d'Abrera

També us podeu informar de serveis que oferim en aquests moments al nostre Casal de la Gent Gran:

• Servei de Perruqueria. La perruqueria del Casal de la Gent Gran està oberta amb cita prèvia per als socis i sòcies del casal en el següent horari:
    • Dimarts, Dimecres, dijous i divendres: de 15.00 h a 20 h
    • Dijous i divendres: de 9.00 h a 13 h
    • Cal trucar per demanar cita: 93 770 32 31
  •  Servei de Podologia: La podòloga visita al Casal de la Gent Gran d’Abrera en el següent horari:
    • Dilluns de 9 h a 14 h i divendres de 9 h a 14 h i de 16 h a 18 h.
    • Al Casal de la Gent Gran de Santa Maria de Vilalba: l’últim dilluns de cada mes a la tarda.
    • Cal demanar cita prèvia trucant al T. 658 43 22 46. Aquest servei és exclusiu pels socis i sòcies del Casal de la Gent Gran i els socis i sòcies del Casal de Santa Maria.

IMPORTANT! A l'agost el servei de podologia fa vacances i el de perruqueria estarà operatiu els següents dies: dijous 5, divendres 6, dijous 12, divendres 13, dijous 26 i divendres 27 d'agost.

•  A.T.S. L’infermera del casal. Visita els dimecres de 9 h a 12 h. Cal demanar cita trucant dilluns, dimarts i dimecres de 9h a 12h al T. 93 770 26 26. Només s’atèn amb cita prèvia i als socis i sòcies del casal.

A Abrera cuidem la nostra gent gran!