DIJOUS, 28/03/2024 | 20:13 h
  • RÀDIO A LA PISCINA - ESTIU 2021 02
  • RÀDIO A LA PISCINA - ESTIU 2021

Ràdio Abrera torna a la Piscina Municipal d'Estiu amb música, ball, jocs, animació i regals. Pren nota i refresca't amb nosaltres!

14/7/2021

Aquest estiu tornarem a gaudir de la nostra emissora municipal a la Piscina Municipal d'Estiu. Des de Ràdio Abrera s'ha treballat per tornar a oferir aquesta activitat amb totes les mesures de prevenció davant la Covid-19. Enguany les dates escollides són el dilluns 26 de juliol de les 16 h a les 19 h i el dilluns 30 d'agost de les 11 h a les 14 h. Hi haurà emissió en directe des del recinte de la Piscina Municipa d'Estiu, on totes les usuàries i tots els usuaris de l'equipament podran gaudir amb música, jocs, ball, animació i activitats. Per això comptarem amb la col·laboració de Big Friday i les entitats abrerenques Vive y Baila i Juventudes Rocieras d'Abrera. Vine a banyar-te i diverteix-te amb nosaltres!

Dilluns 26 de juliol: "El Top", Big Friday i Vive y Baila

El dilluns 26 de juliol l'emissió del programa "El Top" de Ràdio Abrera es farà en directe des de la Piscina Municipal d'Estiu. Conduït per Jordi Bosquet, des de les 16 h a les 19 h ens punxarà una selecció musical dels temes que més sonen aquest estiu combinats amb clàssics de sempre. I en aquesta ocasió comptarà amb l'animació dels companys de Big Friday que a partir de les 17 h organitzaran diversos jocs i activitats a les que les persones que hi participin podran aconseguir regals de l'emissora! Veniu i participeu-hi!

El mateix dilluns 26 de juliol, també comptarem amb la col·laboració de l'entitat abrerenca Vive y Baila, que a partir de les 18 h ens oferirà una petita exhibició de zumba i una masterclass a la que podran unir-se totes les usuàries i usuaris de la piscina. Passaran així una estona divertida amb el ball com a protagonista!

Activitats programades pel dilluns 26 de juliol:

• De 16 h a 19 h Emissió en directe de "El Top" amb Jordi Bosquet
  • A partir de les 17 h Animació a càrrec de Big Friday
  • A partir de les 18 h Exhibició i masterclass de Zumba a càrrec de Vive y Baila

Dilluns 30 d'agost: "Viu l'Estiu" i Juventudes Rocieras

El segon dia de la Ràdio a la piscina serà el dilluns 30 d'agost, amb la Gemma Vilallonga, que un estiu més tornarà a la Piscina Municipal d'Estiu al capdavant del programa "Viu l'Estiu" de Ràdio Abrera. Des de les 11 h fins les 14 h ens oferirà una variada selecció musical, per amenitzar la calor amb molt bon ritme, jocs i activitats, i amb regals per als i les participants!

El dilluns 30 d'agost comptarem amb la col·laboració de l'entitat abrerenca Juventudes Rocieras d'Abrera, que en aquesta ocasió oferiran una masterclass de ioga a partir de les 12.30 h a càrrec de la professora de l'entitat Isabel Giraldo. L'activitat s'adreça a usuaris i usuàries de la Piscina Municipal d'Estiu de totes les edats, i l'objectiu és que puguin conèixer, relaxar-se i familiaritzar-se amb aquesta disciplina en un entorn lúdic i a l'aire lliure!

Activitats programades pel dilluns 30 d'agost:

• De 11 h a 14 h Emissió en directe de "Viu l'Estiu" amb Gemma Vilallonga
  • A partir de les 12.30 h Masterclass de ioga a càrrec de Juventudes Rocieras d'Abrera

RÀDIO A LA PISCINA - ESTIU 2021.jpg

Propostes planificades i segures

Des de l'Ajuntament posem a l'abast de la ciutadania tot un ventall d'activitats, amb una visió garantista respecte a les mesures sanitàries vigents en cada moment, redissenyant-les i adaptant les propostes perquè els veïs i veïnes d'Abrera gaudeixin del seu lleure de manera planificada i segura.

Així, l'activitat es desenvoluparà seguint en tot moment les mesures de prevenció davant la Covid-19 establertes per les autoritats sanitàries competents, així com a la normativa de la nostra Piscina Municipal d'Estiu que podeu consultar  fent clic aquí

Les activitats programades són gratuïtes però cal abonar l’entrada de la piscina o presentar-hi l’abonament per poder participar-hi. Podeu consultar tota la informació referent als preus de les entrades individuals i dels abonaments per la Piscina Municipal d'Estiu fent clic aquí.o gestionar l'abonament per a la temporada a través del formulari d'inscripció fent clic aquí

Les activitats programades són gratuïtes però cal abonar l'entrada de la piscina o presentar-hi l'abonament. Es desenvoluparant seguit les mesures de prevenció vigents davant la Covid-19. Veniu, participeu i gaudiu amb nosaltres de manera segura!

Cartell Piscina Municipal Estiu 2021

També a l'estiu, escolta Ràdio Abrera!

Com sempre, tota la programació de Ràdio Abrera la podeu sintonitzar en directe al 107.9 de l’FM, a radioabrera.cat i també a l’aplicació gratuïta de Ràdio Abrera, o bé a la carta a la web i a l’app. I podeu consultar tota la programació fent clic aquí.

No és excusa si marxes de vacances! Emporta't amb tu Ràdio Abrera!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!