DISSABTE, 27/07/2024 | 06:48 h

Abrera Cultura! La Sala Municipal acull el festival rociero més esperat amb les Juventudes Rocieras

4/6/2021

Dissabte 29 de maig, a les 18 h, l'entitat abrerenca Juventudes Rocieras va oferir l’emblemàtic festival rociero a la Sala Municipal. A causa de la pandèmia sanitària, no es va poder celebrar el Dia d’Andalusia. El maig, mes de les Flors, ha estat el marc idoni per dur a terme l’exhibició de ball davant d’un centenar de persones, totalment entregades a l’espectacle. Salsa, flamenc i hip-hop són alguns dels gèneres del repertori proposat, que van fer les delícies de tothom.

Seguint la normativa vigent, l’entitat va organitzar l’acte seguint totes les mesures de seguretat reglamentàries per a la prevenció de la Covid-19. Un festival d’allò més complet, preludi de l’exhibició de Festa Major que se celebrarà a la plaça del Doctor Trueta.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, va assistir a l'esdeveniment cultural. L'alcalde va destacar "la voluntat de superació en temps adversos i la germanor que desprèn Juventudes Rocieres són un referent del nostre municipi”.

Reactivem les activitats culturals

El regidor de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera, Francisco Sánchez, ha posat en relleu l'impuls de les activitats culturals al nostre municipi. "El sector cultural comienza su propia desescala y en Abrera no podía ser menos. Hemos organizados actividades diferentes en las cuales tienen cabida los nuestro niños y niñas, nuestro jóvenes y las familias en general. Actividades que serán siempre con reserva previa".

Sánchez també ha remarcat la gran tasca que realitzen les entitats abrerenques en la dinamització cultural d'Abrera. "Desde el Ajuntament consideramos que las asociaciones son una de los principales pilares de nuestra actividad cultural y se hacen constar por la número de actividades y participantes que promueven. La cultura popular, tan la tradicional como las de otro tipo, son parte del patrimonio inmaterial de la ciudadanía. Los vecinos y vecinas de Abrera están orgullosos de la diversidad cultural que se respira en nuestro municipio. Lamentablemente venimos de pasar tiempos malísimos en donde no hemos podido evitar que la cultura sea en general unos de los derechos más afectados. Queremos desde el Ajuntament y la regidoria de Cultura agradecer el enorme esfuerzo que han realizado todas las entidades para mantener viva la llama de la cultura en Abrera".

Agraïment per l'esforç i la implicació

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agrair a l'entitat Juventudes Rocieras l'esforç que realitza dia a dia perquè, des de la seguretat i la responsabilitat, el nostre municipi tingui cada cop més color, més sentiment, més proximitat i més emoció.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ