DIUMENGE, 01/09/2024 | 06:28 h

Finalitzem les visites de l'alumnat de tercer curs de les escoles d'Abrera al consistori dins l'activitat 'El meu Ajuntament'

10/6/2021

Amb el darrer grup de l'Escola Francesc Platón i Sartí, el 3er B, aquest curs hem finalitzat les visites escolars dins el marc de l'activitat ‘El meu Ajuntament’, adreçada als/les alumnes de tercer curs d’Educació Primària de les escoles del municipi, amb la finalitat de presentar als nens i nenes d'Abrera com és l’Ajuntament i la seva organització. El divendres 28 de maig vam rebre la visita del grup de 3er A, el divendres 4 de juny de 3er C i el dilluns 7 de juny del grup de 3er B de l'escola. Les visites es realitzen complint totes les mesures higienico-sanitàries davant la Covid-19, com ara la reducció d'escolars per visita, l'ús de gel hidroalcohòlic i mascareta en tot moment i distàncies interpersonals. Durant les properes setmanes la resta de classes de tercer de les escoles abrerenques també faran la seva visita al nostre ajuntament.

Els nens i nenes dels tres grups de tercer de l'Escola Francesc Platón i Sartí han fet una visita guiada per l’Oficina d’Atenció Ciutadana (l’OAC), la Sala de Juntes de Govern Local i la Sala de Plens, on els ha rebut l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, la regidora d'Educació, Giulia Mirto i la tècnica municipal, Maria Edo.

Treball a les aules
El meu Ajuntament’ comença a l’aula de l’escola, on la tècnica d’educació municipal explica als nens i nenes com funciona l’administració local. A més, els/les alumnes realitzen unes eleccions municipals a classe, escollint un alcalde o alcaldessa amb el seu equip de govern que, durant la visita al consistori, ocupen el seu lloc corresponent a la Sala de Plens.

A l'Ajuntament, els nens i nenes han presentat el seu ”programa electoral” a l’alcalde, amb diverses propostes per fer d’Abrera un poble millor i li han fet diverses preguntes sobre el govern municipal.

"El meu Ajuntament" a Ràdio Abrera

Les aportacions dels i de les alumnes i les preguntes a l’alcalde s’emeten després a Ràdio Abrera (107.9 FM, www.radioabrera.cat i a l'Aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils):

• 'El Meu Ajuntament' de l'Escola Ersnest Lluch es va emetre el dissabte 29 de maig a les 12.04 h. Podeu tornar a sentir-lo fent clic aquí o a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.
  • 'El Meu Ajuntament' de l'Escola Josefina Ibañez es va emetre el dissabte 5 de juny a les 12.04 h. Podeu tornar a sentir-lo fent clic aquí o a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.
  • 'El Meu Ajuntament' de l'Escola Francesc Platón i Sartí s'emetrà el dissabte 12 de juny a les 12.04 h. Podeu tornar a sentir-lo fent clic aquí o a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ