DIVENDRES, 19/04/2024 | 03:52 h

• 7è Concurs Súper Lector_5è curs_1r premi_Sara El Bagdadi
  • 7è Concurs Súper Lector_5è curs_2n premi_Carla Cruz
  • 7è Concurs Súper Lector_6è curs_1r premi_Judit Espejo

La Biblioteca Josep Roca i Bros celebra la cloenda del 7è Concurs Súper Lector. Felicitem a totes i tots als que heu participat!

L'activitat la vam celebrar complint totes les mesures de prevenció davant la Covid-19

7/6/2021

El passat dilluns 31 de maig la nostra Biblioteca Josep Roca i Bros va celebrar la cloenda de la 7a edició del Concurs Súper Lector amb una trentena de participants. Per tal de complir amb totes les mesures sanitàries actuals, el lliurament dels premis es va fer en dues franges horàries diferenciades. Els i les participants a la cloenda van gaudir d'un taller d'enigmes que va finalitzar amb una gimcana per la biblioteca. I en finalitzar és va fer l'entrega de premis. Enhorabona als guanyadors i les guanyadores i a totes i tots els que heu participat amb les vostres lectures!

El 7è Concurs Súper Lector de la Biblioteca Josep Roca i Bros ha comptat enguany amb un total de 72 participants inscrits, dels quals una seixantena van anar fent lectures des del gener fins al maig de 2021. Finalment, des de la Biblioteca Josep Roca i Bros s'han valorat un total de 307 lectures.

Seguint les mesures de prevenció establertes amb motiu de la pandèmia de la Covid-19, la celebració de la cloenda el passat dilluns 31 de maig es va fer en dos torns, amb ventilació de la sala entre un i altre:

• De 17 h a 18 h es va convidar a l'alumnat de 1r, 2n i 3r de primària que han aconseguir el carnet de Súper Lector. El carnet del Súper Lector s'aconsegueix quan es finalitzen 6 lectures lliures per part dels i les participants i s'entrega la fitxa del llibre, que és la que es valora a l'hora de donar els premis.
  • De 18.30 h a 19.30 h es va convidar l'alumnat 4t, 5è i 6è de primària.

Taller d'enigmes i entrega de premis

Els i les participants a la cloenda van gaudir d'un taller d'enigmes a on van aprendre a desxifrar el "codi polybio" i el "codi cesar",  descobrir els palíndroms i les il·lusions òptiques entre d'altres . L'activitat va finalitzar amb una gimcana per les instal·lacions de la biblioteca abrerenca.

Després del taller i les activitats programades, es va dur a terme l'entrega de premis a càrrec de la nostra regidora d'Acció Social, Educació i Infància, Giulia Mirto, acompanyada de la directora de la biblioteca, Míriam Claveria. Mentre que la nostra regidora de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica, Arantxa Galofré, va excusar la seva assistència.

Des de la Biblioteca Josep Roca i Bros han destacat que "cada any els Súper Lectors ens ho posen més difícil a l'hora de valorar les fitxes perquè les treballen molt i molt bé". Per aquest motiu, enguany s'ha decidit concedir 1r i 2n premi a cadascuna de les categories. A més, a la franja de 3r de primària la participació ha estat molt elevada i s'ha concedit un 3r premi, mentre que a la de 6è, que ha estat més reduïda, només s'ha concedit un guardó.

Premiats i premiades del 7è Concurs Súper Lector

1r primària:

• 1r premi: Alexandra Alonso
  • 2n premi: Judit Sánchez

2n primària:

• 1r premi: Aina López
  • 2n premi: Ivet Pulido

3r primària:

• 1r premi: Adán Martín
  • 2n premi: Isak Arenas
  • 3r premi: Ania Álvarez

4t primària:

• 1r premi: Xènia Sagol
  • 2n premi: Mohamed Amin

5è primària:

• 1r premi: Sara El Bagdadi
  • 2n premi: Carla Cruz

6è primària:

• 1r premi: Judit Espejo

Des de la Biblioteca Josep Roca i Bros i des de l'Ajuntament felicitem als i les participants les seves ganes de llegir i l'esforç que han fet en omplir les fitxes de les lectures!

I us animem a participar al projecte del "Llegir té premi" que segueix fomentant la lectura a través del joc! Podeu consultar tota la informació al web de la Biblioteca Josep Roca i Bros (fent clic aquí) i al web de Llegir té Premi (clicant aquí).

Apunteu-vos i gaudiu de la lectura que, a més, té premi!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ