DISSABTE, 27/07/2024 | 12:10 h

Ens reunim amb el president i el secretari general de la patronal CECOT a l'Ajuntament

11/5/2021

El nostre alcalde, Jesús Naharro, la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, s'han reunit aquest dilluns 10 de maig a l'Ajuntament amb el president de la CECOT, Antoni Abad, i el secretari general de l'entitat, Oriol Alba. CECOT és una patronal multisectorial que promou i defensa els interessos de les empreses catalanes.

En la reunió, que també ha comptat amb l'assistència de la cap del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, Tamara Mendieta, s'han tractat diversos temes d'actualitat del nostre municipi, de l'àmbit empresarial i de la importància de la formació de l'emprenedoria.

En declaracions a les companyes i companys de Ràdio Abrera, l'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, ha fet una valoració molt positiva d'aquesta primera visita. "Hemos podido comentar varios temas. Lo que pretendemos con nuestras futuras acciones es forzar a diseñar una red de transporte público transversal por la B-40 desde la zona de Terrassa y Sabadell con la zona del Baix Llobregat Nord. Otra vertiente que queremos afrontar y estamos viendo de plantear adecuadamente, será como poder mejorar nuestras empresas de cara a su competitividad con las nuevas infraestructuras de las cuales destaca la inauguración del túnel conocido como Abrera - Terrassa con el objetivo de que nuestras empresas y nuestras vecinas y vecinos puedan disfrutar de una movilidad más sostenible, con menos impacto en el medio ambiente y mucho más segura".

Per la seva part, el president de CECOT, Antoni Abad, ha destacat que el principal objectiu de les actuacions de l'entitat CECOT és "poder continuar generant el màxim d'oportunitats per les empreses, que en el rerefons són també oportunitats a les persones. En la reunió celebrada aquí a Abrera, hem parlat també de la transcendència de la formació en tots els nivells i del reciclatge. I tots aquests són elements essencials en la gestió de CECOT per donar el millor servei a les empreses i a les persones que treballen en aquestes empreses. Partim d'unes visions compartides i també hem fet una aposta clara per una comunicació que ens apropa. Des de la B-40 estem en una via ràpida des d'Abrera cap al Vallès, però també des del Vallès cap a Abrera".

CECOT, amb els interessos de les nostres empreses

La patronal multisectorial CECOT promou i defensa els interessos de les empreses catalanes, sigui quina sigui la seva rama d'activitat professional. El seu president, Antoni Abad és també president de Reempresa, projecte del qual participem des de l'Ajuntament d'Abrera. Es tracta d'una fórmula d'emprenedoria, desenvolupada amb la Diputació de Barcelona, per facilitar que emprenedors/res donin continuïtat a negocis o empreses que ja estan en funcionament. Reempresa compta amb l’establiment de programes de formació, assessorament i assistència, a més d’un servei d’intermediació, en els processos de compravenda amb transparència i independència.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ