DIJOUS, 28/03/2024 | 18:02 h

+ 2

• Campanya de cupons descompa Comprem a Abrera 03
  • Campanya de cupons descompa Comprem a Abrera 04

Comprem a Abrera, i tu? Engegem una campanya de cupons descompte per dinamitzar els nostres comerços i serveis per reactivar l'economia local

La iniciativa consisteix en acumular tiquets de compra i bescanviar-los per cupons descompte per un import màxim de 30 euros, que es podran gastar als comerços i serveis del nostre municipi adherits a la campanya

3/5/2021

Amb l'objectiu de promocionar i dinamitzar el nostre comerç i reactivar l'economia local, posem en marxa la campanya "Comprem a Abrera". En total destinarem 100.000€, amb possibilitat de ser ampliables, en dues convocatòries durant l'any 2021: ara engeguem la primer convocatòria privamera-estiu, i la segona és previst realitzar-la durant la tardor-hivern. Comprem a Abrera, i tu?

Des del passat dissabte 1 de maig i fins el dijous 8 de juliol es podran acumular tiquets de compra de qualsevol comerç d'Abrera. Més endavant, del 16 de juny al 9 de juliol, a les oficines del Mercat Municipal, aquests tiquets es podran bescanviar per cupons de 5 euros. Els cupons descompte es podran fer servir del 16 de juny al 29 d'agost als comerços adherits a la campanya, que estaran senyalitzats a través d'un distintitiu.

Els comerços abrerencs interessats a adeherir-se a la campanya, han d'enviar un correu electrònic a l'adreça CompremaAbrera@abrera.cat indicant a l'assumpte "Accepto adherir-me a la campanya" i indicant el nom de l'establiment i les dades personals (nom, congnom i DNI) de la persona responsable. Podeu consultar tota la informació fent clic aquí, i al document que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Comprem a Abrera, i tu? Aconsegueix els teus cupons descompte!

Segons explica la regidora de Promoció Econòmica, Mercats Municipals i Comerç, Guadalupe Marcos, aquesta campanya s'emmarca "dins el nostre compromís de reactivar el nostre comerç per fer front a la crisi del coronavirus". També destaca que la intenció és "que es puguin beneficiar totes les persones majors d'edat que facin compres a qualsevol botiga o servei del nostre municipi i animem a tots els nostres comerços a adherir-se i a tota la ciutadania a que faci les seves compres al comerç d'Abrera".

A continuació us detallem les dates i els aspectes a a tenir en compte referents al funcionament de la campanya "Comprem a Abrera". També podeu consultar tota la informació fent clic aquí, i al document que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Del dissabte 1 de maig al dijous 8 de juliol:

• Període de recopil·lació de tiquets de compra de comerços i serveis d’Abrera.

Del dimecres 16 de juny al divendres 9 de juliol

• Període per bescanviar els tiquets de compra acumulats per cupons descompte de 5 euros a les oficines de la primera planta del nostre Mercat Municipal (Rambla del Torrentet,16) en el següent horari:  de 9 h a 13 h i de 16 a 20 h.
  • Aquest canvi només es podrà realitzar una única vegada per persona durant la convocatòria, i es podrà fer fins a exhaurir l'import indicat a les bases de la convocatòria.

Del dimecres 16 de juny al diumenge 29 d'agost

• Període per fer servir els cupons descompte en els comerços adherits a la campanya. Des de l'Ajuntament pagarem als establiments els valors dels cupons presentats.

Qui es pot beneficiar de la campanya?

• Persones majors d’edat que facin compres o utilitzin serveis a Abrera

En quins comerços es podran utilitzar els cupons descompte?

• En tots els comerços amb el distintiu de la campanya "Comprema Abrera" col·locat al seu aparador.

Quants tipus de cupons hi ha?

• Cupó vermell: Cupó de descompte per gastar en establiments alimentaris adherits a la campanya.
  • Cupó groc: Cupó de descompte per gastar en establiments de béns i serveis no alimentaris adherits a la campanya.

Quants cupons descompte es podran obtenir per tiquets de compra?

• Per tiquets de compra que sumen entre 100 i 199,99 €: 1 Cupó Vermell (de 5€) i 1 Cupó Groc ( de 5€), 10 € en total.
  • Per tiquets de compra que sumen entre 200 i 299,99 €: 1 Cupó Vermell (de 5€) i 3 Cupons Grocs (de 5€), 20 € en total.
  • Per tiquets de compra que sumen més de 300 €: 2 Cupons Vermells (de 5€) i 4 Cupons Grocs (de 5€), 30 € en total.

Com es faran servir els cupons descompte?

• Quan es faci una compra en un establiment adherit a la campanya, es podrà pagar amb els cupons descompte, sempre que el valor total de la compra sigui superior al valor de cupons descompte entregats.

Per a més informació:

Us podeu adreçar a les dependències del Departament de Comerç   (1a planta del Mercat Municipal), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h. També pots trucar al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

Comprem a Abrera! Fem créixer el nostre comerç!

Campanya de cupons descompa Comprem a Abrera 03.jpg

Campanya de cupons descompa Comprem a Abrera 02.jpg

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Campanya de reactivació econòmica d'Abrera