DIJOUS, 28/03/2024 | 12:01 h
  • Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • Esports - CAM
  • Sala FITNESS del Centre Aquàtic Municipal (CAM)

+ 2

• Sala FITNESS del Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • La salut és cosa de tothom! Mascaretes, distància i mans netes

El Centre Aquàtic Municipal d'Abrera adopta noves mesures en les seves instal·lacions vigents a partir d'avui dilluns 26 d'abril

L'aforament passa a ser d'un 50% en tots els espais del CAM

26/4/2021

Després de l’anunci de les noves mesures anunciades pel Procicat, que han entrat en vigor avui dilluns 26 d'abril de 2021, el Centre Aquàtic Municipal d'Abrera (CAM) ha adaptat els seus serveis i equipaments amb aquestes noves pautes, tot complint amb les màximes garanties de seguretat higiènic-sanitàries respecte a la Covid-19.

Abrera, amb l'esport! A continuació us expliquem els canvis més significatius en la graella d'activitats i la normativa vigent a partir d'avui dilluns 26 d'abril de 2021. El canvi més significatiu o rellevant, és que es passa a un 50% d’aforament en tots els espais del CAM.

Hi haurà els següents canvis de modalitat d’activitat:

• Els dimecres de 10.20 a 11.10 hores en comptes de dur-se a terme Step es passarà a realitzar Tàbata.
  • Els dijous de 16.40 a 17.30 hores en comptes de dur-se a terme CrossCAM es posa en marxa la nova activitat de PowerCore, activitat orientada a la millora de la força i resistència de la musculatura abdominal i paravertebral, que té com a objectiu la millora de la postura corporal.

D’altra banda, us informem que el Centre Aquàtic Municipal i la resta d’instal·lacions esportives municipals romandran tancades el dissabte 1 de maig de 2021.

Mesures higiènic-sanitàries vigents

Aprofitem per recordar-vos que la mascareta segueix sent obligatòria en tota la instal·lació, incloent-hi quan es realitzen activitats dirigides de sala i exercici físic en els diferents espais i tenint en compte que l'única excepció en què ens la podem treure és per accedir als vasos de les piscines. A més, donat que els vestidors tornen a estar habilitats des del dilluns 8 de març de 2021, us seguim demanant i recomanant un ús responsable, restringit i, per tant, que s’utilitzin sempre que sigui necessari.

Així mateix, us recordem que, per realitzar qualsevol tràmit, ho podeu fer presencialment al CAM (passeig de l'Estació, 24, Bis) o enviant correu electrònic a cam@abrera.cat contemplant nom, cognoms, DNI i la gestió que sol·liciteu. Per a qualsevol dubte o consulta també podeu contactar per telèfon trucant al T.93 770 51 00 en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 21.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).

Ampliació de la graella d'activitats

Es troben en funcionament les classes presencials de Manteniment Físic, Esports de Sala, Gimnàstica Gent GranTaewkondo i Aigua Saluts, Ball en Línia, AiguaGymEducacions Físiques i Preesportiva amb les màximes garanties de seguretat higiènic-sanitàries respecte a la COVID-19. S'ha ampliat l'activitat d’Spinning fins al 31 de juliol de 2021, amb noves sessions els dimarts a les 13.30 hores i els divendres a les 17.00 hores.

• Consulteu la informació i normativa del CAM en català (fent clic aquí) i castellà (clicant aquí), o la part inferior d'aquesta pàgina.
  • Podeu consultar la Graella d'Activitats del CAM per l'any 2020-21 al final d'aquesta pàgina o fent clic aquí.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ