DIVENDRES, 19/04/2024 | 14:53 h
  • A Abrera reactivem les activitats per a la infància. Les famílies gaudeixen del teatre familiar "Un món (i un munt) de dracs!"

+ 5

• A Abrera reactivem les activitats per a la infància. Les famílies gaudeixen de la funció teatral "El peix Irisat!"

19/4/2021

La Sala Municipal (ps. Telefònica, s/n) va acollir el diumenge 18 d'abril a les 12 h del migdia el teatre familiar "Un món (i un munt) de dracs!", un espectacle gratuït a càrrec de la companyia Tanaka Teatre. Petits i grans van gaudir de la funció de teatre, titelles, màgia i contes. Gràcies, famílies! Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant en la programació d'una àmplia oferta cultural per les famílies i els seus infants, adaptada a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19: aforament limitat, cita prèvia telemàtica, entrades i sortides esgraonades,distàncies de seguretat, ús obligatori de mascareta i rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.

Les famílies abrerenques van poder gaudir de l’espectacle dirigit a famílies amb infants de 4 a 12 anys. Un total de 105 petits, petites i grans van assistir-hi. La regidora d'Infància de l'Ajuntament d'Abrera, Giulia Mirto, ha valorat "molt positivament l’assistència de les famílies d’Abrera a aquesta obra de teatre dirigida als  més petits i petites de la casa. Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant en la programació d'una àmplia oferta cultural per les famílies i els seus infants, adaptada a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19”.

"El peix irisat!"

La Sala Municipal (ps. Telefònica, s/n) també va acollir el diumenge 4 d'abril a les 12 h del migdia el teatre familiar "El peix Irisat!", un espectacle gratuït a càrrec de la companyia Tanaka Teatre. Un total de 90 persones van gaudir de la funció teatral. "El peix Irisat!", un espectacle dirigit a famílies amb infants de 2 a 8 anys, va entretenir a petits i grans amb les històries dels diferents dracs que han acompanyat a les llegendes de diferents països.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ