DIJOUS, 28/03/2024 | 11:08 h

L'oficina de l'Organisme de Gestió Tributària d’Abrera modifica el seu horari d'atenció presencial a la ciutadania

17/3/2021

A causa de les noves mesures adoptades per la prevenció i contenció de la Covid-19, l'oficina d'Abrera de l'Organisme de Gestió Tributària, ubicada al carrer dels Rosers, 1 modifica els seus horaris d’atenció presencial a la ciutadania abrerenca amb dos dies d'obertura al públic: dimarts i dijous en horari de matí, de 8.30 a 14.00 hores.

L'oficina de l'Organisme de Gestió Tributària d’Abrera tornarà a oferir atenció presencial a la ciutadania, amb dos dies a la setmana, els dimarts i dijous de 8.30 a 14.00 hores. Totes les visites hauran de demanar cita prèvia obligatòria, que podeu demanar al web de l'ORGT (fent clic aquí) i al final d'aquesta pàgina.

Aquest sistema s’implanta com a mesura principal per evitar contagis per coronavirus i per evitar aglomeracions de persones a les oficines.

Tràmits per Internet. Com els podem realitzar?

L'Oficina de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT) té delegades les funcions de gestió i de cobrament dels principals tributs municipals. Al seu web trobareu informació sobre diversos aspectes dels tributs municipals, i a més podràs realitzar pagaments i tràmits en línea.

Les oficines de l’Organisme de Gestió Tributària d’Abrera estan ubicades al carrer dels Rosers, número 1 i disposeu del sistema per demanar cita prèvia per assistir presencialment o també podeu trucar al telèfon T. 93 472 92 47 per a qualsevol consulta.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!