DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:17 h
  • Visiteu l'Exposició-joc: '25 impredibles' a la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera
  • La Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera torna a obrir en el seu horari habitual d'hivern

Visiteu l'Exposició-joc: '25 imperdibles' a la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera

1/3/2021

Fins al dilluns 15 de març estarà oberta l'exposició-joc de llibres il·lustrats i àlbums per a infants '25 imperdibles', ubicada al vestíbul de la nostra biblioteca municipal.

A Abrera, som cultura! Fins el proper dilluns 15 de març podeu visitar, al vestíbul de la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17), l'exposició-joc '25 imperdibles', que consisteix en una sèrie de llibres il·lustrats i àlbums per a infants. Aquesta exposició dóna a conèixer 25 narracions il·lustrades i àlbums on la imatge té una funció rellevant o essencial.

A la vitrina hi ha 25 pots i a cada pot hi ha un objecte. Cadascun d'aquests objectes té relació amb un llibre. Sereu capaços d’emparellar-los tots?

A causa de les mesures anti Covid-19 NO hi ha accés directe a l'exposició, però es poden informar el taulell de préstec.

No us perdeu l'exposició-joc '25 imperdibles' a la nostra biblioteca!

Horari de la biblioteca

Des del dilluns 15 de febrer, la nostra Biblioteca Josep Roca i Bros obre en el seu horari habitual d'hivern: les tardes de dilluns a divendres de 16 a 20.30 h i els matins de dimarts, dijous i dissabte de 10 a 13.30 h.

Tots els serveis es troben operatius, complint i adoptant la normativa de seguretat establerta. Així el servei de préstec és lliure, com també es pot accedir a la col·lecció amb rentat de mans previ. Tot el que es consulti i no sigui d'interès s'ha de deixar als diferents carros que hi ha repartits per la biblioteca per passar la quarantena. El retorn de material s’ha de realitzar a la bústia de devolució per tal de poder emmagatzemar els llibres amb la màxima seguretat i passar una quarantena segura. També s’ofereix a la biblioteca el servei d’internet i impressions amb totes les garanties de seguretat i ja està oberta la sala d’estudis sempre que es compleixi amb les distàncies de seguretat i l'ús de mascareta.

Cal apuntar que hi ha diferents punts de desinfecció de mobiliari instal·lats a l’equipament municipal.

Per a qualsevol consulta podeu adreçar-vos directament a la biblioteca d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17) o a través dels següents canals:

• Per correu electrònic: biblio@abrera.cat
  • Per telèfon: 93 770 08 81
  • Per les xarxes socials de la biblioteca

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ