Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DILLUNS, 17/05/2021 | 03:43 h

NOTÍCIES

  • Nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral temporal interí

Obrim un nou procés de selecció per cobrir una plaça de recepcionista auxiliar administratiu/va i la creació d'una borsa de treball

26/2/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera informem d’un nou procés de selecció per a la cobertura d'una plaça de recepcionista auxiliar administratiu/va i la constitució d’una borsa de treball per a contractacions com a funcionari/ària interí/na.

El termini de presentació d’instàncies s'iniciarà aquest dissabte 27 de febrer i finalitzarà el dijous 18 de març de 2021.


Les funcions principals a desenvolupar en aquesta oferta de treball són les següents:

  • Atendre al públic personalment i telefònicament en totes aquelles qüestions de l’àmbit d’adscripció per a les que estigui facultat/da.
  • Donar informació municipal sobre els serveis i tramitacions de totes les àrees.
  • Col·laborar en el registre d’entrada i sortida dels diferents documents que es tramiten a la Corporació, així com de la correspondència postal.
  • Col·laborar en la tramitació dels expedients de l’àmbit d’adscripció i fer el seguiment dels mateixos d’acord amb les directrius i els procediments establerts.
  • Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits i expedients de l’àmbit d’adscripció.
  • Actualitzar periòdicament el taulell d’informació de la Corporació.
  • Mantenir actualitzades les bases de dades de l’àmbit d’adscripció així com les dades relatives als indicadors i les incidències del servei per tal d’elaborar les estadístiques corresponents.
  • Controlar que la documentació generada, rebuda i emesa sigui la correcta així com mantenir actualitzat l’arxiu, arxivat i classificant documents i correspondència, i preparar les transferències per a l’arxiu definitiu segons els criteris fixats de gestió documental.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Adoptar en el tractament de dades de caràcter personals les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que substituirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionari amb la Corporació.
  • I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

 

Requisits 

Per formar part d'aquest procés cal estar en possessió de d’alguna de les titulacions següents: ESO, Graduat Escolar o FP de primer grau, o estar en condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies. Els aspirants estrangers han d’estar en possessió i acreditar títol reconegut a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.

 

També es requereix nivell de suficiència de català C1 (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent

 

Presentació d'instàncies

Les persones interessades en aquest procés de selecció poden presentar la seva instància des d'aquest dissabte 27 de febrer fins al dijous 18 de març de 2021

  • De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) des del dissabte 27 de febrer fent clic aquí
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores.  Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat a partir de dimecres 20 de gener. (Trobareu la instància en aquest web a partir de dimecres).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció per cita prèvia a l'OAC serà els matins, de 9 h a 14 h.

 

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí. 

 

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

 

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies