DIJOUS, 28/03/2024 | 19:00 h
  • Ajuntament d'Abrera. Brigada Municipal

+ 1

• Ajuntament d'Abrera. Brigada Municipal

Encetem el Pla d'Ocupació Local d'Abrera 2021, que enguany compta amb diferents places amb reserva per a persones amb risc d’exclusió social

1/3/2021

Ja s’ha publicat al web municipal tota la informació referent al Pla d'Ocupació Local d'Abrera per a l'any 2021. Aquest procés es correspon a la cobertura de 3 places d'oficials de tercera de brigada de via pública i 1 auxiliar administratiu/va. D'altra banda, les places a cobrir amb reserva per a persones amb risc d’exclusió social, corresponen a 1 plaça d'oficial de tercera de brigada de via pública i 1 agent cívic.

En total, el Pla d'Ocupació Local d'Abrera ofereix 6 places de feina al municipi. Es tracta de 3 places d'oficials de tercera de brigada de via pública i 1 auxiliar administratiu/va. A més enguany s'ofereixen dues places més amb reserva per a persones amb risc d’exclusió social que corresponen a 1 plaça d'oficial de tercera de brigada de via pública i 1 agent cívic.

Tots els/les candidats/es hauran de ser pre-seleccionats/des per l’Oficina de Treball com a candidats per formar part de la selecció del Pla d’Ocupació Local 2021 i seran convocats el proper dijous 04.03.2021 pel Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera. Posteriorment hauran de formalitzar la voluntat de participació en el procés selectiu, aquest registre es farà únicament el mateix dia de la convocatòria de la reunió explicativa mitjançant instància al servei de Promoció Econòmica, que posteriorment derivarà al registre d’entrades de l’Ajuntament pel seu registre, per als següents perfils:

D'altra banda també s’ha publicat la convocatòria i les bases del procés al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i el termini de presentació d’instàncies del 25.02.2021 al 08.03.2021, que resten condicionats  a la derivació dels serveis socials municipals amb informe del pla de treball i situació socioeconòmica i laboral, pels següents perfils:

Consulta tota la informació a l'apartat d'Oferta d'Ocupació Pública d'aquesta pàgina web!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ