DIVENDRES, 19/04/2024 | 03:51 h
  • Mediació i convivència ciutadana
  • jessica ahaik mediadora municipal servei mediació abrera
  • Des del Servei de Mediació us desitgem unes festes plenes de bona comunicació!

Avui torna a la graella de Ràdio Abrera l'espai mensual de col·laboració amb el Servei de Mediació Ciutadana i Convivència de l'Ajuntament d'Abrera

24/2/2021

Avui dimecres 25 de febrer la nostra emissora municipal recupera l'espai al que cada darrer dimecres del mes parlem de mediació i convivència ciutadana amb la mediadora municipal, Jessica Ahaik. A partir de les 14.04h avui ens parlarà de com ha afectat la pandèmia de la Covid-19 els nostres veïns i veïnes i quines eines facilitem des del Servei de Mediació Ciutadana per afavorir un bon veïnatge i una bona convivència familiar.

Des del Servei de Mediació i Convivència Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera continuem treballant per afavorir la convivència, i oferir vies no adversarials de prevenció, gestió i resolució de conflictes. A través de la cultura del diàleg i la corresponsabilització del conjunt de la ciutadania, de forma transversal i cooperativa, fomentem una millor vida en comunitat.

A Ràdio Abrera, recuperem l'espai mensual amb el Servei de Mediació i Convivència Ciutadana que cada darrer dimecres del mes es podrà sentir a L'Entrevista del Dia dels Serveis Informatius, a partir de les 14.04h, després dels Butlletins en Xarxa. Un espai que, posteriorment, podreu recuperar a la programació "A la carta" de l'emissora municipal fent clic aquí, a l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils, i a l'espai del Servei de Mediació d'aquesta pàgina web fent clic aquí.

Un servei a l'abast de tothom!

El Servei de Mediació i Convivència Ciutadana és un servei gratuït adreçat a tota la ciutadania abrerenca que oferim des de l’Ajuntament d’Abrera amb l’objectiu d’ajudar-vos a resoldre els conflictes que us puguin sorgir amb el veïnat, amb la família, les amistats... el nostre entorn; d’una forma pacífica i dialogada.

Què és la mediació?

La mediació és un mètode pacífic de gestió i resolució de conflictes en què una tercera persona, neutral, imparcial i professional (el mediador o mediadora), crea un espai de diàleg i que és totalment confidencial.

En aquest espai us ajudem i acompanyem perquè vosaltres mateixos pugueu trobar solucions satisfactòries al conflicte. La mediació és voluntària i confidencial.

Què és el Servei de Mediació Ciutadana?
És un servei públic i gratuït, adreçat a la ciutadania d’Abrera, on s'ajuda a prevenir, gestionar i resoldre els diferents conflictes de convivència, que sorgeixen en les relacions entre les persones, de manera pacífica, imparcial i confidencial.

Per a qualsevol consulta o per demanar cita prèvia les persones interessades poden adreçar-se:

Per telèfon: 93 770 29 11

Via correu electrònic: mediacio@abrera.cat

Lloc i horari del servei:

Dimecres de 9 a 14 h i de 16.30 a 19 h

Edifici de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera (c. Major, 3).

Promoció del bon veïnatge

Des del Servei de Mediació i Convivència Ciutadana treballem també per la promoció del bon veïnatge al nostre municipi, en col·laboració amb els i les agents de dinamització i els i les agents de civisme per reforçar els vincles i el sentiment de pertinença; tot visibilitzant i posant en valor la diversitat.

En aquesta línia, coincidint amb la commemoració el passat dijous 21 de gener del Dia Europeu de la Mediació, des del Servei de Mediació Ciutadana i Convivència de l’Ajuntament d’Abrera vam organitzar la Setmana Virtual de la Mediació, ala que vam elaborar una sèrie de vídeos que podeu visualitzar al Canal de Youtube oficial de l'Ajuntament d'Abrera fent clic aquí, i també a la part inferior d'aquesta pàgina.

A Abrera apostem per la mediació i afavorim la convivència!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ