DIVENDRES, 19/04/2024 | 09:55 h
  • Aquest any, no et quedis sense mostrar-nos la teva disfressa... fes-te una fotografia i penja-la al teu perfil d'Instagram!

Aquest any, no us quedeu sense mostrar-nos les vostres disfresses... Feu-vos una fotografia i pengeu-la al vostre perfil d'Instagram!

11/2/2021

La situació sanitària actual provocada per la pandèmia de la Covid-19 no permetrà aquest any la realització de la tradicional Rua de Carnaval, amb el concurs de disfresses. Igualment, des de l'Ajuntament d'Abrera i la Comissió de Carnestoltes es vol retre homenatge a la festa més esbojarrada de l'any i es farà un vídeo commemoratiu, que comptarà amb la participació de la ciutadania mitjançant la xarxa social Instagram.

Participar en el vídeo commemoratiu del Carnaval és molt fàcil. Us expliquem seguidament com fer-ho. Preneu nota!

• Disfresseu-vos a casa
  • Feu-vos una fotografia divertida
  • Pengeu-la al vostre perfil públic d'Instagram
  • Afegiu el hastag #carnavalabrera2021.

Moltes gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ