DIJOUS, 28/03/2024 | 16:50 h
  • curs carretoner

El proper mes de febrer s'encetarà un nou Curs d'Auxiliar de Magatzem amb carnet professional de carretoner/a

27/1/2021

Des del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera hem obert les inscripcions pel Curs d'Auxiliar de Magatzem en modalitat online. Aquesta formació permetrà obtenir als i les participants el carnet professional de carretoner/a.

El dilluns 22 de febrer s'iniciarà el Curs d'Auxiliar de Magatzem amb l'obtenció al finalitzar del carnet professional de carretoner/a. El curs, que finalitzarà al mes d'abril d'enguany, s'impartirà en horari de matí de 9 h a 14 h en modalitat online, per les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

Per a més informació i inscripcions us podeu adreçar al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera ubicat a la primera planta del Mercat Municipal (carrer de Martorell, 20) de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i els dimecres de 16.30 h a 19 h, trucant al telèfon 93 770 01 02 o a l'email promocioeconomica@abrera.cat