Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIUMENGE, 12/05/2024 | 21:37 h

Obrim un nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball d'oficials de tercera de brigada

19/1/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera informem d’un nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball d'oficials de tercera de brigada per a contractacions laborals temporals. El termini de presentació d’instàncies s'iniciarà aquest dimecres 20 de gener i finalitzarà el dilluns 8 de febrer de 2021.

Les funcions principals a desenvolupar en aquesta oferta de treball són les següents:

  • Executar funcions elementals i rutinàries vinculades a la construcció, manteniment i conservació de construccions, obres, pintura, neteja i manteniment de la via pública, dins del seu àmbit d’actuació.
  • Efectuar tasques de suport de jardineria.
  • Netejar la via pública i elements de mobiliari urbà.
  • Donar suport al/a la responsable de la brigada i als/les oficials en la realització dels treballs a desenvolupar.
  • Col·laborar en el muntatge i desmuntatge d’infraestructures necessàries: tarimes, trasllat de mobiliari, escenaris, materials, etc. per al desenvolupament de qualsevol tipus d’esdeveniment o adequació d’espais.
  • Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).
  •  Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l’ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

 

Requisits 

Per formar part d'aquest procés cal estar en possessió de la titulació de Certificat d’Escolaritat o equivalent, estar en possessió de carnet de conducció de vehicles (B) i també cal tenir nivell bàsic de català A2 (anterior nivell de suficiència A bàsic) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.

 

Presentació d'instàncies

Les persones interessades en aquest procés de selecció poden presentar la seva instància des d'aquest dimecres 20 de gener fins al dilluns 8 de febrer de 2021. 

  • De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) des del dimecres 20 de gener fent clic aquí
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores.  Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat a partir de dimecres 20 de gener. (Trobareu la instància en aquest web a partir de dimecres).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció per cita prèvia a l'OAC serà els matins, de 9 h a 14 h.

 

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí. 

 

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

 

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies