DISSABTE, 20/04/2024 | 09:31 h
  • Sorteig cap d'any portada noti
  • Premis Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020
  • Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020

• Gimcana jove amb codis QR!

Joves! Gaudiu del Nadal i participeu al nostre sorteig  Jove de Cap d'Any

Al sorteig #capdany20 #elsjovestambesomresponsables podreu aconseguir entrades per veure el monòleg de Berto Romero "Mucha tontería".

24/12/2020

Des de la Regidoria de Joventut continuem promocionant i impulsant propostes dinàmiques i engrescadores que fomentin la participació ciutadana dels i les nostres joves, i per això els convidem a participar al nostre sorteig de cap d'any, amb el que també donem suport al sector cultural i promocionem la cultura entre el públic jove. També hem organitzat una gimcana jove a través de codis QR repartits pel poble que podreu realitzar els dilluns 28 de desembre i 4 de gener. Animeu-vos i participeu!

SORTEIG DE CAP D'ANY JOVE

Al nostre sorteig de cap d'any hi pot participar el jovent abrerenc d'entre 12 i 35 anys i només han de fer-se una fotografia i/o gravar-se un vídeo amb l'aplicació de Tik-Tok mostrant un caràcter festiu amb amics i amigues i/o familiars, i penjar-los a la xarxa social Instagram etiquetant al nostre prefil @casadejovesabrera fent servir els hastags #capdany20 #elsjovestambesomresponsables

Volem així combatre la manca de celebracions i esdeveniments habituals en aquestes dates tan assenyalades degut a la situació de pandèmia per la Covid-19, i donant així l'oportunitat de realitzar quelcom divertit, des de casa, i passar l’entrada al nou any d’una forma més amena.

Al costat de la cultura

Entre totes les persones que hi participin es sortejaran 3 premis de 2 entrades cadascun per a veure el monòleg  “Mucha tontería” de l'humorista Berto Romero a la Sala Barts de Barcelona (Av. Paral·lel, 62, Barcelona).

Amb aquesta iniciativa, des del Servei de Joventut recolzem i promocionem la cultura, un sector que està patint molt les conseqüències de la crisi del coronavirus, i l'apropem al públic jove abrerenc.

A continuació t'expliquem tot el que has de saber per participar al sorteig de cap d'any del Servei de Joventut d'Abrera! També podeu consultar les bases del sorteig fent clic aquí, o a la part inferior d'aquesta pàgina.

Qui pot participar?

• El sorteig està dirigit a participants joves d’entre 12 i 35 anys.

Com puc participar?

• Compartint un vídeo realitzat amb l’aplicació TIK-TOK amb música de fons i canviant-se la roba o compartint una fotografia de la festa de cap d’any.
  • Independentment de l’opció que s’esculli, cal etiquetar a l’Instagram del Casal de Joves @casaldejovesabrera, utilitzar els hastags:  #capdany20 #elsjovestambesomresponsables.
  • Es poden presentar un màxim de  5 fotografies i/o vídeos per compte d’Instagram.
  • La temàtica ha d’estar relacionada amb la festivitat de Cap d’Any i el vídeo/s o fotografia/es han d'haver-se realitzat entre entre les 23.00 h del dia 31/12/2020 i les 01.00 h del dia 01/01/2021.

Què puc guanyar?

• El sorteig constarà de 3 premis, de 2 entrades cadascun, per a veure el monòleg  “Mucha tontería” de l'humorista Berto Romero, a la Sala Barts de Barcelona (Av. Paral·lel, 62, Barcelona).

Quan i on es publicaran els/les guanyadors/es?

• El resultat es farà públic a l’Instagram del Casal de Joves @casaldejovesabrera i en aquesta pàgina web, un cop s’hagi avisat a les persones guanyadores del sorteig.

Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020Premis Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020

GIMNCANA JOVE AMB CODIS QR

El funcionament de la gimcana és el següent: quan trobeu un codi QR enganxat en algun lloc del poble, l'haureu d'escanejar per tal de complir amb la missió que se us encomana!

Podreu realitzar-la el dilluns 28 de desembre i el dilluns 4 de gener de 18.00 h a 20.00 h.

Per a més informació podeu contactar amb el Servei de Joventut a través del nostre perfil d'Instagram @casaldejovesabrera o a través del T. 686 253 157.

Gimcana jove amb codis QR!.png

Des de l'Ajuntament d'Abrera animem a totes les joves abrerenques i tots els joves abrerencs a participar en el nostre sorteig de cap d'any i la gimnaca jove!

Joves, aquest cap d'any el gaudim des de casa i amb responsabilitat! I també ens divertim amb la gimcana jove!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ