Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMARTS, 17/06/2025 | 03:44 h

Aquest dijous 17 de desembre iniciem el procés d’inscripció a cursets de natació, que començaran al gener al Centre Aquàtic Municipal

Podreu accedir a les inscripcions telemàtiques a partir de les 10 h

17/12/2020

Des d'avui dijous 17 de desembre i fins al diumenge 20 de desembre de 2020, des del Servei d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera durem a terme el procés d’inscripció per als/les infants i els/les joves que estaven inscrits als nostres cursets denatació la temporada anterior fins el març de 2020. I obrirem la inscripció a tothom a partir del dimarts 29 de desembre. Trobareu l'enllaç aquesta pàgina web a partir de les 10 h i l’inici dels cursets serà el mes de gener de 2021, tenint en compte que el divendres 1, el dimarts 5 i el dimecres 6 de gener no es duran a terme.

El procés d’inscripció als cursets de natació del Centre Aquàtic Municipal per al proper any el realitzem de forma telemàtica a través d'aquest web municipal www.abrera.cat, amb l'objectiu d'evitar aglomeracions a la recepció del CAM, i per oferir les màximes garanties de seguretat higiènico-sanitària com a mesura de prevenció de la propagació dela Covid-19. Podeu consultar els horaris dels nous cursets de natació fent clic aquí i fent clic aquí. i a la part inferior d'aquesta pàgina.

 

En aquesta pàgina s'haurà de seleccionar l’activitat a la qual es vol fer la inscripció,  omplir els camps sol·licitats i, per validar la inscripció, caldrà afegir el codi de validació facilitat pel Servei d'Esports. Llavors es visualitzarà un missatge conforme s’ha realitzat correctament la inscripció i es rebrà un correu electrònic com a justificant.

 

  • Podeu fer la inscripció als cursets de natació que realitzarem al CAM fent clic aquí

 

 

Les famílies només podran inscriure els seus fills o filles en un grup. I en cas que el grup al que vogueu realizar la inscripció sigui ple, podreu contactar amb el CAM trucant al T. 93 770 51 00 perquè us puguin apuntar en llista d’espera. En el procés d’inscripció, les places s’aniran assignant automàticament i de forma ordenada atenent les peticions i formalitzacions telemàtiques.

 

Adaptació dels cursets

Amb l'objectiu que tothom que el curs passat estava inscrit als cursets de natació pugui seguir gaudint de l’activitat, i tenint en compte els criteris de seguretat que venen condicionats per la COVID-19, des del Servei d'Esports hem adaptat les sessions. Així, aquelles activitats que es feien 2 dies a la setmana, passaran a realitzar-se 1 dia a la setmana. L’import a pagar per l’activitat també es veurà reduït proporcionalment i segons contemplen les Ordenances Fiscals.

 

Mesures de prevenció i contenció davant la Covid-19

Des de l'Ajuntament hem reobert les instal·lacions esportives i posem en marxa les diferents activitats amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. Unes mesures que detallem a continuació:

  • Control de l'aforament de les piscines
  • Entrades i sortides esgraonades
  • Formació de grups bombolla
  • Ventilació del espais entre les diferents activitats
  • Desinfecció dels diferents espais: zona d'aigües, vestidors i espais comuns.
  • Inscripcions prèvies amb antelació amb declaració responsable pel control de símptomes compatibles amb la Covid-19 i traçabilitat.

Podeu consultar el document amb la informació i normativa complementària per la COVID-19 sobre el funcionament dels cursets de natació del CAM fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.

 

Horaris dels CAM

Per a dubtes o per rebre més informació podeu contactar amb el Centre Aquàtic Municipal trucant al  T. 93 770 51 00 en els següents dies i horaris:

  • De dilluns a divendres de 07.00 h a 21.00 h
  • Dissabtes de 09.00 h a 20.00 h
  • Diumenges de 10.00 h a 14.00 hores.

També ens podeu enviar un correu electrònic a l'adreça cam@abrera.cat

 

 

 

Des de l'Ajuntament d'Abrera demanem extremar les mesures d'autoprotecció per la prevenció i contenció de la Covid-19.

 

Nous cursets natació 2020-2021 01.jpg

Nous cursets natació 2020-2021 02.jpg

 

A Abrera oferim una activitat esportiva segura! 

 

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

 

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

 

 


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies