DIMARTS, 16/04/2024 | 07:30 h
  • Participa en el X Concurs d’Aparadors Nadalencs!
  • Concurs d'Aparadors

Ja pots participar com a jurat popular en les votacions del X Concurs d’Aparadors de Nadal. Vota!

Més d'una tretena d'establiments abrerencs participen enguany en el concurs

10/12/2020

Les veïnes i veïns d'Abrera ja poden votar en aquesta pàgina web com a jurat popular en el X Concurs d'Aparadors de Nadal, amb el codi que facilitarà cada botiga participant entre els seus clients. Entre totes i tots els votants es sortejarà un lothttp://www.ajuntamentabrera.cat/mant/form/form.php?taula=TD_NOTICIES&id=3528&idioma=ca# de vals de compra cedits pels comerços participants en el concurs. Amb l’objectiu de promoure i dinamitzar el comerç local, fent que el Nadal sigui una festa en els establiments del nostre municipi, des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem un any més el concurs d’aparadors nadalencs. En total s'han inscrit 33 comerços d'Abrera que han decorat el seu aparador ambientat en la temàtica nadalenca.EL periode de votacions comença aquest dilluns 7 de desembre i finalitzarà el diumenge 20 de desembre. Vota en l'enllaç que trobaràs en aquesta notícia!

Un total de 32 establiments abrerencs s'han inscrit enguany per participar al X Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera que un any més convoquem des del nostre Ajuntament. Els comerços participants són els següents:

• Agronaturandia
  • Sandra Joiers
  • Vista Óptica
  • Xarcuteria El Petit Racó

Aquets comerços han rebut un distintiu que han col·locat en els aparadors mentre duri el concurs. La inscripció es va poder realitzar de forma presencial i telmàtica al nostre Departament de Promoció Econòmica, i per participar-hi només es requeria l’aportació d’un val de compra en el mateix negoci de com a mínim 5 euros. La totalitat dels vals seran sortejats en un únic lot entre les persones que hagin participat en les votacions del premi popular del X Concurs d’Aparadors de Nadal 2020.

Jurat popular!

Les veïnes i veïns d'Abrera poden votar en aquesta pàgina web, des del dilluns 7 de desembre fins al diumenge 20 de desembre, amb el codi que facilitarà cada botiga participant entre els seus clients. Entre tots els votants es sortejarà un lot de vals de compra cedits pels comerços participants en el concurs.

Només es podrà votar una única vegada, a un únic aparador i amb únic codi. Si es comprova que hi ha un incompliment d’aquestes condicions, el vot quedarà invalidat i el participant quedarà exclòs del sorteig.

Jurat especialitzat

El jurat passarà a valorar els aparadors participants entre aquest dilluns 7 de desembre i el diumenge 20 de desembre de 2020. Estarà format per la presidència, la secretaria i almenys un/a vocal:

• Una persona decoradora i/o interiorista professional, en qualitat de presidenta.
  • Una tècnica de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, en qualitat de secretària.
  • Un tècnic de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Abrera, en qualitat de vocal.
  • Una persona representant de l’Associació d´Empresaris i Comerciants d´Abrera que no participi, en qualitat de vocal.
  • Una persona representant de la Comunitat de Propietaris de Concessions Administratives del Mercat Municipal que no participi, en qualitat de vocal.
  • Una persona representant de la Comunitat de Propietaris de Montserrat Centre Abrera que no participi,  com a vocal.

Valoració del jurat

El jurat puntuarà els aparadors segons l'originalitat, la creativitat i la innovació, la qualitat artística, la utilització de materials propis de l’activitat., l’ús de materials reciclats i respectuosos amb el medi ambient.i l'adequació a la temàtica festiva.

Cada membre del jurat valorarà de 0 a 10 punts cadascun dels criteris per a cadascun dels aparadors participants:

• L’aparador amb més votació global serà el guanyador.
  • El millor aparador, segons el criteri d’utilització de materials respectuosos amb el medi ambient i materials reciclats, tindrà un premi especial.
  • El premi popular serà el més votat entre els ciutadans que hagin participat en la votació telemàtica.

El veredicte del jurat es farà públic el dijous 24 de desembre. L’Ajuntament d’Abrera farà difusió del resultat del concurs en els nostres canals d'informació municipals. A més, l’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, reconeixeran en un acte públic els premis als comerços guanyadors i es donarà el lot de vals de compra a la persona participant en la votació popular agraciada en el sorteig.

Premis

• Millor aparador: 300 euros i publicitat a l’emissora municipal.
  • Premi especial al millor aparador en la modalitat de reciclatge: 200 euros i publicitat a l’emissora municipal.
  • Premi popular: Publicitat a l’emissora municipal.

Per a més informació podeu adreçar-vos directament al departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera, ubicat al Mercat Municipal a la 1ª planta (carrer de Martorell, 20), trucar al T. 93 770 01 02 o per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat