DIVENDRES, 19/04/2024 | 07:48 h
  • Concert de Versikàlia 28-11-2020
  • Cartell del concert de Versikàlia d'homenatge a Benedetti i Perucho del 28-11-2020

Nou espectacle de "Versikàlia" el proper dissabte 28 de novembre a la Casa de Cultura

20/11/2020

En aquesta ocasió, el grup abrerenc fusiona literatura, música i arts plàstiques en commemoració dels 100 anys de naixement de Joan Perucho i Mario Benedetti. El concert tindrà lloc el disssabte 28 de novembre a les 19.00 h a la Casa de Cultura d'Abrera amb un aforament màxim de 30 persones. Si no us el voleu perdre, entreu i reserveu la vostra localitat.

El grup Versikàlia, integrat pel nostre poeta de referència José Luis Garcia Herrera, el músic Luis Frontado i la il·lustradora Bárbara di Candia, les figures de Joan Perucho i Mario Benedetti en un espectacle de poesia musicada acompanyada de projeccions d'il·lustracions realitzades en directe.

El concert tindrà lloc el disssabte 28 de novembre a les 19.00 h a la Casa de Cultura d'Abrera amb un aforament màxim de 30 persones. Les persones interessades s'han d'inscriure prèviament fent clic aquí o través de l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem felicitar el grup cultural Versikàlia pel seu nou espectacle i convidem tothom a gaudir-lo!

• Les inscripcions per assistir a l'esdeveniment de Versikàlia s''han completat. Moltes gràcies!

Cartell del concert de Versikàlia d'homenatge a Benedetti i Perucho del 28-11-2020.jpg