DIVENDRES, 19/04/2024 | 08:27 h
  • Ens reunim amb el Comitè d'Empresa de Doga Metalparts d'Abrera, que rebutja l'ERO presentat per la companyia

Ens reunim amb el Comitè DMP d'Abrera, que rebutja l'ERO presentat per la companyia

Des de l'Ajuntament donem suport als treballadors i treballadores, que reivindiquen garanties de futur a la planta d'Abrera

13/11/2020

El nostre alcalde, Jesús Naharro, s’ha reunit aquest dijous 12 de novembre a l’Ajuntament amb el comitè DMP per mostrar el suport del consistori i complir amb el compromís de l’Ajuntament amb les empreses del municipi, en les converses entre els comitès i les mateixes companyies. L'alcalde ha ofert els nostres espais municipals perquè es puguin reunir i concretar les meses de negociació.

Jesús Naharro ha manifestat als representants de la plantilla de Doga Metal Parts (Salvador Seguí, 5) el suport del consistori als treballadores i treballadores davant l'ERO presentant per l'empresa, que vol acomiadar 49 persones, més de la meitat de les 76 que hi ha en plantilla.

El Comitè DMP rebutja l’ERO que ha presentat l’empresa, adduint raons productives i organitzatives. El comitè denuncia que l’expedient no respon a causes justificades, sinó que es tracta d’una decisió estratègica del Grup Doga, que pretén deslocalitzar part de la producció de la planta d’Abrera a la fàbrica que té a Navarra.

La planta que Doga Metal Parts té a Abrera és dedica a l’estampació per al sector de l’automoció i treballa per al Grup Doga i per a clients externs, precisament aquesta és la part de producció que es traslladaria fora.

El comitè DMP reclama garanties de futur per a la planta d’Abrera. Per tot això, exigeix a la direcció de Doga la retirada de l’expedient i que faci marxa enrere en les seves intencions.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ