DIVENDRES, 29/03/2024 | 08:13 h

Engeguem la nova iniciativa “The End, posa fi a les violències masclistes” per implicar a la ciutadania en la concienciació i prevenció de les violències masclistes

6/11/2020

En el marc de les propostes de novembre de la Campanya “Abrera Diu Prou”, des del servei d’Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera proposem una alternativa de participació ciutadana a la ja popular Marxa contra les violències masclistes. Donat que enguany la situació no ens permet sortir als carrers per visibilitzar el compromís social de tota la comunitat abrerenca, es proposa que “donem la cara” a través de les xarxes socials i puguem omplir-les de vídeos amb continguts de denúncia i prevenció a les violències vers les dones tot afavorint el paper actiu, participatiu i creatiu de la ciutadania d’Abrera.

A través de la creació i presentació d’una petita peça audiovisual de durada màxima de 3 minuts, les persones participants rebran com a obsequi una mascareta de neoprè de la campanya d’enguany d’”Abrera Diu Prou”.

Participa amb el teu vídeo i emporta’t la teva mascareta!

La temàtica dels vídeos és tota aquella que concerneix la lluita per la igualtat i contra les violències masclistes.

El contingut i missatge dels vídeos hauran de tenir caràcter sensibilitzador i preventiu, promovent les relacions igualitàries, l’apoderament de les dones, la sororitat, la denúncia de les opressions, les desigualtats i violències vers les dones, potenciar les noves masculinitats o visibilitzar i denunciar els micro-masclismes, entre d’altres.

Condicions

Sobre les persones participants

• Podran participar-hi totes aquelles persones a partir de 14 anys.
  • Les persones menors d’edat hauran de comptar amb l’autorització legal d'un representant major d'edat (representant familiar, o tutor/a legal). Haurà de presentar els drets d’imatge durant la inscripció online. Podeu descarregar el document fent clic aquí
  • Cada persona podrà presentar tantes obres com vulgui.
  • El nombre màxim de participants en el vídeo és de 5 persones.
  • En cas que els vídeos estiguin realitzats per una parella o grup de persones, cal que aquestes siguin del grup de convivència o grup estable.

Sobre els vídeos

• No han de tenir un format concret. Són de categoria lliure. Poden ser en format de petites representacions, peces teatralitzades, doblatges, coreografies, mostres de creacions artístiques, contes, narracions poètiques, composicions musicals, vídeos de denúncia, testimonis d’experiències, creacions tipus espot publicitari, etc.
  • S’han de penjar a la xarxa social, amb perfil públic, d’Instagram acompanyats d’un títol i amb els hashtags #theendalesviolenciesmasclistes i #abreradiuprou2020.
  • El format podrà ser en qualsevol que admeti la plataforma.
  • Si no disposes de compte a Instagram o el teu perfil és privat i no el vols obrir, podràs enviar-nos el teu vídeo en el formulari d'inscripció perquè des de l'Ajuntament d'Abrera en fem difusió.
  • La durada màxima serà de 180 segons (3 minuts)
  • L’idioma serà en català o en castellà (una de les dues llengües oficials de Catalunya) o bé estarà subtitulat en alguna d’aquestes llengües.

Sobre terminis i inscripcions

• La data límit per presentar obres serà el dilluns 30 de novembre de 2020 a les 23.59 h.
  • La inscripció és totalment gratuïta i online, i la podeu realitzar a través d'aquest formulari (feu clic aquí)

Comptem amb el suport de l'actriu i activista Pamela Palenciano!

Pamela Palenciano, l'actriu, comunicadora i activista feminista reconeguda internacionalment pel seu monòleg teatral "No solo duelen los golpes" de relat autobiogràfic sobre la violencia masclista que va patir, dona suport a la iniciativa "The End a les violències masclistes".

• Mireu com anima a tothom a participar pujant el seu vídeo en contra les violències masclistes fent clic aquí .

No et quedis sense la teva i participa-hi! Per qualsevol dubte respecte a les condicions o formes de participació us podeu adreçar a dones.igualtat@abrera.cat

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ