DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:28 h
  • Serveis al públic de la Biblioteca Josep Roca i Bros
  • Nou horari de la Biblioteca Josep Roca i Bros

+ 2

• Actualització. Dijous 29 d'octubre. Noves mesures per la prevenció i contenció de la Covid-19 a Catalunya
  • La salut és cosa de tothom! Mascaretes, distància i mans netes

Nous horaris de la Biblioteca Josep Roca i Bros per les mesures anti Covid-19

9/11/2020

Amb motiu de les noves mesures decretades per la prevenció i contenció de la Covid-19,des de la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17) ens hem adaptat a les noves mesures anti-Covid 19. Consulteu els nous horaris de la biblioteca, que roman oberta exclusivament el servei de préstec i devolució a la bústia.

També s'ofereix el servei d'informació de documents per telèfon, xarxes socials o bé amb cita prèvia. El nou horari de la biblioteca és dilluns, dimecres i divendres de 16 h a 20 h i els dimarts i dijous de 10 h a 13.30 h. Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos al correu electrònic b.abrera.jrb@diba.cat  o podeu trucar al 93 770 08 81.

Altres activitats suspeses

Amb les noves mesures, les classes de l'Escola Municipal de Música han passat a ser telemàtiques, També s'ha prorrogat la suspensió de les activitats presencials a diferents equipaments municipals:

• Hotel d'Entitats (pl. Escoles, velles s/n): classes de l'Aula d'Adults, classes de teatre, classes de zumba.
  • Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17), classes d'àrab i activitats comunitàries de la Biblioteca Josep Roca i Bros
  • Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1): tallers del Casal de Joves, que han passat a fer-se telemàticament; classes de l'Escola Municipal de Música, que també passen a ser virtuals; espai de jocs del Casal de Joves, taller de llengua i gospel.
  • Casal Social de Can Vilalba (av. de la Circumval·lació, 3): activitats diverses organitzades al casal.
  • Casal Social de Santa Maria (c. Major, 13): classes de ioga
  • Instal·lacions municipals annexes a la Piscina d'Estiu (ps. de l'Església, 18): classes de ball.
  • Instal·lacions municipals a les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibañez: classes de zumba i ball.
  • Sala Municipal: classes de teatre.
  • Equipaments esportius: Centre Aquátic Municipal (CAM). Pavelló Esportiu Municipal, Camp de Futbol Municipal.

Queden excloses de la suspensió temporal els programes i activitats d’intervenció socioeducativa, lleure educatiu i d’educació en el lleure d’infants, adolescents i programes de suport juvenil, així com activitats d’intervenció social. Per aquest motiu, es mantenen les activitats del Centre Obert i l'espai Kalima, al Centre Polivalent.

Missatge de responsabilitat
El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha signat un nou Ban d'Alcaldia amb mesures de salut pública per la prevenció i contenció de la pandèmia de la Covid-19 a Abrera des del divendres 30 d’octubre de 2020 i fins a nova informació. Més informació fent clic aquí

Jesús Naharro ha destacat que "ens hem de quedar amb aquests tres ítems: mascareta, distància de seguretat de dos metres i mig i higiene de mans (amb el gel hidroalcohòlic o sabó). És molt important tenir aquests paràmetres molt clars encara que sortim al carrer. Hem de mantenir aquestes mesures de distància, hem de mantenir aquestes mesures higièniques i hem de mantenir sempre la mascareta. Hem de mantenir aquests paràmetres perquè són els millors elements de la contenció de la propagació d’aquest virus”.

L'alcalde també ha agraït a les veïnes i veïns d'Abrera l'esforç realitzat els darrers mesos: “Voldria agrair a tots i totes la ciutadania abrerenca, a tota la població, a tots els professionals, a tots els joves, a tota la gent gran la seva resistència, la seva capacitat d’adaptació i, sobre tot, el gran esforç per tal de superar aquesta crisis sanitària tan extensa. Ara més que mai hem de continuar unint esforços. Hem de continuar mantenint els tres eixos principals; mascareta, higiene de les mans i distància social, per tal de minimitzar les xifres que tenim en el nostre municipi. Hem de continuar fent esforços perquè Abrera s’ho mereix, sobretot les persones; totes els/les veïns/nes que estem treballant per a aconseguir-ho i ho aconseguirem”.

Des de l'Ajuntament d'Abrera demanem extremar les mesures d'autoprotecció per la prevenció i contenció de la Covid-19.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ