DISSABTE, 17/04/2021 | 09:01 h

• Ràdio Abrera retransmitrà en directe el ple telemàtic de l'Ajuntament d'Abrera

Convocatòria extraordinària del Ple Municipal per avui dijous 29 d'octubre mitjançant videoconferència

29/10/2020

Avui dijous, 29 d'octubre de 2020, es realitzarà una sessió extraordinària del Ple Municipal mitjançant videoconferència a partir de les 19 hores.

ORDRE DEL DIA:

PART RESOLUTIVA

1. Expedient 4484/2019. Aprovació provisional de la 33ª Modificació Puntual del Pla General d’Ordenació Urbana d’Abrera en l’àmbit de Can Vilalba.

2. Expedient 5293/2019. Aprovació de l’Inventari general consolidat de béns i drets de l’Ajuntament d’Abrera.

3. Expedient 5526/2020. Aprovació de la modificació de les ordenances fiscals reguladores dels tributs municipals per a l’exercici de 2021.

La sessió extraordinària del Ple Municipal es realitzarà per videoconferència i es retransmetrà en directe per Ràdio Abrera, en el 107.9 de la FM. També la podreu seguir per Internet a www.radioabrera.cat

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ