Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIUMENGE, 20/04/2025 | 19:20 h

Ampliem els horaris dels cementiris del nostre municipi del dijous 29 d'octubre al diumenge 1 de novembre

Recomanacions per la visita als cementiris amb motiu de la Festivitat de Tots Sants

30/10/2020

En previsió de l’augment d’afluència de visites per la festivitat de Tots Sants, l’horari d’obertura dels tres cementiris del nostre municipi s’ha ampliat del dijous 29 d’octubre al diumenge 1 de novembre fins les 21 hores. Enguany, a causa de les mesures preses per la prevenció i contenció de la Covid-19, els i les visitants hauran de seguir diverses recomanacions d'autoprotecció. També us oferim les recomanacions per gaudir de la Festa de la Castanyada o Halloween amb seguretat.

Recomanacions en els cementiris destinades als i les visitants:

  • És obligatori l’ús de mascareta en tot moment excepte per a persones que n’estiguin exemptes per motius de salut. 
  • Seguiu les indicacions d'aforament, les entrades i sortides i recorreguts indicats per l'Ajuntament, mantenint sempre la distància d'1,5 metres.
  • Limiteu el temps d'estada.
  • Es poden dipositar flors en els nínxols respectant les distàncies de seguretat i fent ús de gel hidroalcohòlic abans i després de l'ofrena.
  • No es pot menjar ni beure al recinte.

 

 

Recomanacions en la celebració de la Castanyada i Halloween

  • Enguany, es recomana celebrar aquesta festa en família, en grups reduïts (màxim 6 persones, tret que tots siguin convivents)
  • No es pot fer l’activitat de “truc o tracte” per la qual els nens i nenes van disfressats casa per casa per demanar llaminadures.
  • No es poden fer els passatges del terror esporàdics si no és només amb els grups de convivència estable o en grups de 6 persones com a màxim (comptant actors i participants).
  • Per a l’elaboració de panellets, cal fer-los respectant els grups de convivència estable definits en els plans sectorials. Abans de començar la preparació i durant l’elaboració cal rentar-se correctament les mans amb aigua i sabó tantes vegades com sigui necessari i dur mascareta.
  • No es recomana utilitzar gels hidroalcohòlics durant l’elaboració dels panellets, atès que poden transferir olors i gustos estranys al producte. No s’han de compartir productes ni estris si els grups no són convivents. Un cop els panellets estiguin cuits, es recomana cobrir-los o embolicar-los per evitar qualsevol contaminació externa i evitar tocar-los amb les mans.

      

Des de l'Ajuntament d'Abrera demanem extremar les mesures d'autoprotecció per la prevenció i contenció de la Covid-19.

 

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

 

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

 

 


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies