DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:13 h
  • obres de reparació del paviment malmès en un tram del polígon industrial Barcelonès

La setmana vinent iniciem les obres de reparació del paviment malmès en un tram del polígon industrial Barcelonès

Es mantindrà el pas de vianants entre el carrer de Barcelona i el carrer de Marie Curie

23/10/2020

El pròxim dilluns, 26 d'octubre, la Junta de Conservació del polígon industrial Barcelonès 2a fase, en la qual participem l'Ajuntament, iniciarà les obres de reparació de l'asfalt del carrer de Barcelona, cantonada amb el carrer de Marie Curie al polígon industrial Barcelonès del nostre municipi. Durant les obres es mantindrà la circulació de vianants entre els carrers Marie Curie i el carrer Barcelona a la confluència amb el carrer de Galileu. Actualment, aquest tram està tallat als vehicles.

Les obres consistiran en l’excavació de la zona de paviment afectada fins a les xarxes de sanejament (pluvials i residuals), on s’han produït fuites que han provocat la inestabilització del terreny i les fissures aparegudes en el paviment. Una vegada reparades les xarxes es tornarà a terraplenar i es reurbanitzarà l’àmbit afectat. La previsió és que les obres de millora es finalitzin en un mes. (veieu plànol al final d'aquesta pàgina o fent clic aquí).

Amb aquesta actuació, millorarem la seguretat dels vianants i vehicles que circulen per aquestes vies. Disculpin les molèsties que aquesta actuació els hi pugui ocasionar.