Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIUMENGE, 09/05/2021 | 08:05 h

NOTÍCIES

  • Nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral temporal interí

Nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral temporal interí

29/10/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera informen d’un nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral temporal interí. El termini de presentació d’instàncies s'iniciarà aquest dimecres 21 d'octubre i finalitzarà el dilluns 9 de novembre de 2020.

Les funcions principals a desenvolupar en aquesta oferta de treball són les següents:

  • Col·laborar en el suport a la tramitació dels expedients de l’àmbit d’adscripció i fer el seguiment dels mateixos d’acord amb les directrius i els procediments establerts.
  • Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits i expedients de l’àmbit d’adscripció.  Atenció cara el públic.
  • Preparar i recopilar documentació i introduir dades en la base de dades de la Corporació.  Arxivar i classificar documents, entre altres exigències. 

Requisits 

Per optar a aquesta feina cal estar en possessió de la titulació d’ESO, Graduat Escolar o FP de primer grau o estar en condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies. D’altra banda, també cal tenir el nivell C1 de català (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.

 

Presentació d'instàncies

Les persones interessades en aquest procés de selecció poden presentar la seva instància des d'aquest dimecres 21 d'octubre fins al dilluns 9 de novembre de 2020. 

  • De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) des del dimecres 21 d'octubre fent clic aquí
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30 h a 19.00 h).  Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat a partir de dimecres, 21 d'octubre. (Trobareu la instància en aquest web a partir de dimecres).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció per cita prèvia a l'OAC serà els matins, de 9 h a 14 h.

 

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí. 

 

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

 

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies