DIJOUS, 28/03/2024 | 17:46 h
  • Flyer campanya civisme soroll 2
  • Flyer campanya civisme soroll 1
  • Siguem cívics! Aquest estiu, respectem el descans dels nostres veïns i veïnes durant la nit

A Abrera, també durant l'estiu, respectem el descans dels nostres veïns i veïnes durant la nit!

27/8/2020

Durant les nits d'estiu, els nostres espais públics com ara parcs i places, apleguen un bon nombre de veïnes i veïns. Amb l'objectiu de reduir els sorolls nocturns en aquests espais, des de l'Ajuntament d'Abrera engeguem un estiu més una campanya de civisme municipal per sensibilitzar la ciutadania en el respecte al descans del veïnat. Amb els missatges "Abaixa el soroll, puja el civisme", "A Abrera respectem el descans. Abaixa el volum" i "Respecta el descans del veïnat", convidem la ciutadania a gaudir dels nostres espais públics amb un volum adequat, compatible amb el descans.

Així, l'objectiu de la campanya és que es pugui compaginar, de una manera natural, el descans de les persones que volen descansar a les nits i que han de matinar al dia següent, amb aquelles persones que volen gaudir dels espais públics a la nit, amb total respecte i civisme. El nostre alcalde, Jesús Naharro ha explicat que “és una campanya d’informació molt contundent per part de l’Ajuntament i una campanya presencial de la nostra Policia Local i de les incorporacions noves que té la nostra Policia Local, adreçada a informar, d’una forma amable, als veïns i veïnes que no tenen en consideració, en certs horaris de la nit, que hi ha gent que ha de descansar perquè al dia següent ha d’anar a treballar".

L'alcalde ha destacat que "és molt important fer possible aquesta convivència entre l’oci de la gent que gaudeix de les seves vacances merescudes i el seu descans merescut, però també conviure amb la gent que ha de matinar per complir les seves obligacions”.

La campanya de comunicació posa èmfasi en els parcs del municipi amb més afluència de veïnes i veïns durant les nits d’estiu, especialment a partir de les deu de la nit:

Al carrer, terrasses, places i espais públics

• Moderem el nostre to de veu en converses amb amics, amigues i familiars, sense cridar. Així afavorirem el descans dels nostres veïns i les nostres veïnes.
  • Escoltem música amb un volum respectuós

En cotxe o moto

• Respectem la velocitat permesa i evitem les acceleracions innecessàries i les frenades brusques. Aquestes poden provocar accidents i generen contaminació acústica.
  • Si no és imprescindible, evitem fer sonar el clàxon. Fem funcionar els equips de música amb un volum adequat i amb les finestres del vehicle tancades.

A casa
Tinguem una actitud responsable evitant el volum excessiu de ràdios i televisors, així com sorolls innecessaris. D'aquesta manera millorarem la qualitat de vida dels nostres veïns i les nostres veïnes.

Engeguem una campanya de civisme a favor del descans del veïnat

Entre totes i tots millorem Abrera! "Abaixa el soroll, puja el civisme”.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!