DIJOUS, 28/03/2024 | 19:13 h
  • agenda

A Abrera no ens aturem! Consulta les activitats que tenim programades del 17 al 24 de juliol

17/7/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera oferim un ampli ventall d'activitats esportives, lúdiques i culturals per realitzar des de casa a través de les nostres xarxes socials com l'Instagram Activa't Abrera o el nostre canal de Youtube, així com propostes presencials com la segona sessió del Cinema al Carrer. Entreu, consulteu l'oferta d'activitats, i trieu les que més us agradin! En teniu per a tota la família!

Divendres 17 de juliol

• A les 10h es fa una sessió de Qi Gong amb Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 19h es fa una sessió de Tàbata a càrrec de Paula en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 20.15h hi haurà sessió de Condicionament físic a càrrec d'Èric al canal de Youtube de l'Ajuntament d'Abrera..

Dissabte 18 de juliol

• A les 10 hi haurà Estiraments a càrrec d'Eric al canal de Youtube de l'Ajuntament d'Abrera
  • A les 22 h tindrà lloc la segona sessió del Cinema al Carrer 2020 amb la projecció de la pel·lícula "Spiderman, un mundo nuevo" al Parc de l'Estació. L'aforament és limitat i ja ha quedat complet. Els assistents han de portar una tovallola, cadira per estar còmodes, taula i sopar. Cal guardar les distàncies de seguretat amb altres grups de persones, dur mascareta, rentar-se amb gel hidroalcohòlic a l'entrada i si es fa pícnic, no compartir els estris.

Dilluns 20 de juliol

• A les 10h es farà una classe de Qi Gong a càrrec d'Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18 h es podrà fer una sessió de Full body i tonificació amb Paula en directe a l'Activa't Abrera.
  • A les 19h hi haurà sessió d'Estiraments a càrrec de Lídia en directe a l'Instagram Activa't Abrera.

Dimarts 21 de juliol

• De 9.30 h a 12.30h s'instal·larà un punt de votació assistida dels Pressupostos Participatius 2019-2020 al mercat setmanal, al carrer de Josep Tarradelles, just al costat de la carpa informativa de Protecció Civil.

Dimecres 22 de juliol

• A les 10h es farà  una sessió de Ioga amb Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 11h hi haurà Aeròbic amb Cristina en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 19h hi haurà sessió de CrossCAM "A la fresca" amb KiKo al Parc de l'Estació.
  • A les 19h hi haurà sessió d'Aeròbic a càrrec d'Emilio a l'Instagram Activa't Abrera.

Dijous 23 de juliol

• A les 10h es farà Gimnàstica per a Gent Gran amb Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 11h hi haurà sessió de Pilates amb Agustí en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18h hi haurà sessió de GAC a càrrec de Paula en directe a l'Instagram Activa't Abrera
  • A les 19h a la Sala de Plens de l'Ajuntament tindrà lloc l'acte privat de lliurament de premis del IV Concurs de relats "Imagina Abrera".
  • A les 20h hi haurà sessió de CrossCAM "A la fresca" amb KiKo al Parc de l'Estació

Divendres 24 de juliol

Activitats per fer en qualsevol moment

• #Abrerallegeixacasa, i el BiblioQuiz de la Biblioteca Josep Roca i Bros a l'Instagram de la biblioteca d'Abrera
  • Quiz Jove del Casal de Joves a seu Instagram
  • Consultar les publicacions del Departament de Patrimoni Cultural i Memòria Història de l'Ajuntament d'Abrera #memoriaabrera, "A Abrera sí que hi a res" i "Filmabrera" a l'Instagram de l'Activa't Abrera i del Casal de Joves.
  • Entrar a radioabrera.cat a la programació “A la carta” i escoltar la millor música amb els podcasts dels nostres programes!

No t'aturis! Desde l'Ajuntament us animem a participar a les activitats programades a Abrera!

Consulteu totes les informacions i mesures preses per l'Ajuntament per la prevenció i contenció del coronavirus. Feu clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ