Gaudim de la Piscina Municipal d'Estiu! Fins al divendres 31 de juliol pots fer les inscripcions telemàtiques pels abonaments en aquest web
23/7/2020
Més de 750 persones ja tenen el seu abonament i estan gaudint de la Piscina Municipal d'Estiu! Els preus es mantenen respecte als de la temporada passada. Consulteu-los fent clic aquí.
- Podeu fer la vostra inscripció fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.
En una de les darreres entrevistes realitzades a Ràdio Abrera, el nostre alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que la temporada 2020 de la Piscina Municipal d'Estiu és "diferent". Segons ha explicat Naharro, des del consistori abrerenc hem fet un "estudi per saber en tot moment l'aforament que tindrà la nostra piscina, perquè per damunt de tot està la seguretat dels usuaris i usuàries. De fet, tindrem l'entrada habitual al recinte i també estem fent una sortida nova per tal d'evitar creuaments. Segurament no es podran fer servir els vestidors com a mesura de prevenció i seguretat, però la gent que pugui accedir amb aquest aforament limitat tindrà totes les garanties per passar una molt bona estona en la nostra piscina municipal".
Altres mesures preses aquesta temporada per la prevenció del coronavirus a la Piscina Municipal d'Estiu són la desinfecció dos cops al dia de les piscines, l'obligatorietat de mantenir a la zona de gespa una distància de seguretat de 2 metres entre les tovalloles i de portar mascareta en els desplaçaments pel recinte. La zona de pícnic està tancada. Consulteu la normativa de la Piscina Municipal d'Estiu 2020 fent clic aquí.
Consulteu tota la informació sobre la prevenció i contenció del coronavirus a Abrera fent clic aquí.
Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.