DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:56 h
  • El dissabte, torna el Cinema al carrer al Parc de l'Estació amb "Spiderman, un Nuevo universo"
  • Cinema al carrer! Projecció de Perdiendo el este. Dissabte, 4 de juliol de 2020

+ 6

El dissabte, torna el Cinema al carrer al Parc de l'Estació amb "Spiderman, un Nuevo universo" amb l'aforament complet

17/7/2020

Aquest estiu, a Abrera gaudim del Cinema al carrer! Aquest dissabte, 18 de juliol, el cicle de Cinema al Carrer tornarà al Parc de l'Estació amb la projecció de la pel·lícula "Spiderman, un Nuevo universo" (2018) a partir de les 22 hores. La reserva d'entrades ha finalitzat aquest migdia amb l'aforament ja complet. Enguany, des de l'Ajuntament d'Abrera hem canviat el format de l'activitat i les projeccions de les pel·lícules, que en anys anteriors estaven adreçades al públic jove, aquest estiu estaran dirigides a un públic més ampli, familiar.

El cinema al carrer o a la fresca és una proposta estiuenca per gaudir del cine a l'aire lliure. El Parc de l'Estació va acollir, el dissabte 4 de juliol, la pel·lícula "Perdiendo el este", la primera projecció del cicle Cinema al carrer. 170 veïnes i veïns de totes les edats van passar una divertida vetllada de cine, omplint l'aforament de la zona delimitada al parc per la projecció, amb distància de seguretat entre els grups d'assistents.

I aquest dissabte, 18 de juliol, el cicle continuarà al Parc de l'Estació amb la projecció de la pel·lícula "Spiderman, un Nuevo universo" (2018). L'aforament és limitat i  ja ha quedat complet amb les reserves realitzades en aqueta pàgina web. Moltes gràcies a tothom!

Els i les assistent poden portar una tovallola, cadira per estar còmodes, taula i sopar... Caldrà guardar les distàncies de seguretat amb altres grups de persones delimitades i complir les mesures de protecció com l'ús de mascareta, rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a l'entrada i no compartir els estris en cas de fer pícnic.

Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem el cicle de Cinema al carrer, amb la col·laboració de voluntaris i voluntàries de Protecció Civil d'Abrera, que van repartir un full informatiu, que inclou una enquesta, que ens ha permès conèixer la valoració de l'activitat per part del públic assistent, molt satisfactòria en la primera sessió.

En l'entrevista setmanal a Ràdio Abrera, el nostre alcalde, Jesús Naharro, també va fer una valoració molt positiva de la primera projecció del Cinema al Carrer d’enguany “completament dissenyada amb uns paràmetres de seguretat on la gent que va assistir va poder veure la pel·lícula, amb un espai segmentat, per tal que la gent de forma endreçada i segura va poder gaudir en família, a l’aire lliure, amb bons títols i un espai segur i ben planificat, d’una nit estiuenca meravellosa”. També es va dirigir als voluntaris i voluntàries de Protecció Civil “per la seva ajuda en endreçar l’espai, però amb tota la comoditat, i ens ajuden a gaudir de la pel·lícula que es projecta, amb les mesures higiènic sanitàries que s’han de complir de manera estricta però amable amb l’ús de la pròpia activitat”. I va convidar tothom a què el proper dissabte 18 de juliol "les veïnes i veïns d’Abrera gaudeixin del proper títol d’aquest Cinema al Carrer 2020 al que, recordem s’han d’inscriure prèviament a través del web municipal per tal d’aconseguir les seves entrades gratuïtes i gaudir de manera segura de la projecció”

Gaudim del cinema familiar a la fresca!