DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:54 h
  • El Club Atletisme d’Abrera obre les preinscripcions per les diferents escoles d’atletisme

El Club Atletisme d’Abrera obre les preinscripcions per les diferents escoles que ofereixen als veïns i veïnes d'Abrera

22/6/2020

La propera temporada corre amb el Club Atletisme d’Abrera! Des del club comencen a preparar la temporada 2020-21 i per aquest motiu ja s’han obert les preinscripcions per a totes les escoles.

El Club Atletisme d’Abrera ha obert el període de preinscripció per les Escoles d’Atletisme, que restarà obert fins el proper dimecres 15 de juliol.

Totes i tots els preinscrits tindran un descompte del 10% de la quota de l’escola. Les diferents categories a les quals us podeu inscriure són l'Adulta i l'Infantil, durant els 3 primers mesos.

Per a més informació i inscripcions us podeu adreçar al web del Club d'Atletisme d'Abrera, fent clic aquí. Aquesta serà una temporada molt important per a totes i tots.

Us hi esperem!