DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:48 h

Informem d'una nova subvenció per a micro i petites empreses afectades econòmicament per la pandèmia de coronavirus

15/6/2020

Des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera us informem que s'ha convocat una subvenció adreçada a micro i petites empreses del sector industrial i de serveis a la producció afectades econòmicament per la pandèmia de la Covid-19, per tal de poder fer efectiva la continuïtat de la seva activitat amb el manteniment dels treballadors/res amb contracte indefinit.

És subvencionable el nombre de treballadors/ores amb contracte indefinit mantingut per l'empresa beneficiària entre l'1 de març de 2020 i, almenys, fins al 31 de desembre de 2020.

El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà a partir de l'endemà de la publicació al DOGC d'aquesta Resolució i romandrà obert 20 dies naturals.

El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins al dimarts 30 de juny de 2020, a través del web canalempresa.gencat.cat (feu clic aquí)

Què és subvenciona?

És subvencionable el nombre de treballadors/ores amb contracte indefinit mantingut per l'empresa beneficiària entre l'1 de març de 2020 fins al 31 de desembre de 2020.

En què consisteix la subvenció?
En una aportació única de 1.500 euros per cada treballador/ora que l'empresa beneficiària mantingui amb contracte indefinit, amb els següents imports màxims, segons el nombre de treballadors/es amb contracte indefinit:

• 7.500 € per a empreses que tinguin un màxim de 5 treballadors/ores amb contracte indefinit.
  • 12.000 € per a empreses que tinguin entre 6 i 9 treballadors/ores amb contracte indefinit.
  • 30.000 € per a empreses que tinguin entre 10 i 24 treballadors/ores amb contracte indefinit.
  • 60.000 € per a empreses que tinguin entre 25 i 49 treballadors/ores amb contracte indefinit.

Podeu consultar les bases fent clic aquí

Per a qualsevol dubte o consulta podeu trucar a Promoció Econòmica d’Abrera al T. 93770 01 02 de dilluns a divendres  de 9 h a 14 h o podeu enviar un email a promocioeconomica@abrera.cat.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ