DIVENDRES, 29/03/2024 | 08:39 h
  • Participa en la segona Taula de Participació Ciutadana del Pla de Diversitat afectiva sexual i de gènere!
  • Abrera acull una trobada per l'elaboració del Pla comarcal per la diversitat afectiva, sexual i de gènere

4/6/2020

Si estàs interessat/ada a participar en l'elaboració del Pla comarcal per la diversitat afectiva, sexual i de gènere participa en la segona Taula de participació ciutadana del Pla de Diversitat afectiva sexual i de gènere que estem duent a terme i que es troba ja en la seva última fase d'elaboració. A causa de les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus, la taula serà virtual.

La segona Taula de participació ciutadana del Pla de Diversitat afectiva sexual i de gènere es realitzarà telemàticament el dijous 11 de juny a les 17 hores. S'hi pot participar individualment o com a entitat.

• Si t'interessa participar-hi fes la teva inscripció al web del Consell Comarcal del Baix Llobregat, fent clic aquí.

Al nostre municipi, el dimecres 8 de gener vam realitzar la segona trobada de taula tècnica dins la fase de diagnosi de l’elaboració del Pla comarcal per la diversitat afectiva, sexual i de gènere. El nostre Ajuntament va ser la seu per la trobada del personal tècnic de les àrees d’Igualtat dels consistoris de la zona del Baix Llobregat Nord.

La reunió va comptar també amb la presència de la Consellera de Dones i LGTBI del Consell Comarcal, Vicky Castellanos, i el referent Tècnic de polítiques de gèneres i diversitat afectiva sexual de la Diputació, Alfred Matemala. En la sessió de treball es van poder identificar necessitats i desigualtats que poden afectar el col·lectiu LGTBI i analitzar punts forts i febles per poder desplegar mesures de cara a suplir-les i reparar-les, tot treballant per assolir la plena igualtat d’oportunitats i no discriminació per identitat o expressió  de gènere o d’orientació afectiva-sexual."

En el procés d’elaboració de la diagnosi es va realitzar una enquesta online per recollir les percepcions de la ciutadania de la comarca del Baix Llobregat respecte a la diversitat sexual, afectiva i de gènere i les polítiques desenvolupades al voltant d’aquesta qüestió. Van participar i respondre el qüestionari 372 persones, 117 d'elles persones del col·lectiu LGTB.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ