DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:38 h
  • Parada de bus al barri del Rebato d'Abrera
  • Parada del bus al barri del Rebato d'Abrera
  • Continuem realitzant diferents treballs de desinfecció a la via pública, a equipaments municipals i als contenidors del nucli urbà i dels barris

+ 1

El Bus Urbà d'Abrera reprèn el seu horari habitual i torna a ser de pagament

2/6/2020

Aquesta setmana, i seguint les mesures corresponents a la fase 1 de la desescalada del pla de desconfinament per la prevenció i contenció del coronavirus, el servei del Bus Urbà reprèn el seu horari habitual i torna a ser de pagament per a totes i tots els usuaris i usuàries. El Bus Urbà d'Abrera connecta el nucli urbà amb tots els barris del nostre municipi, amb parades a Ca n'Amat, Les Carpes, Santa Maria de Vilalba i Can Vilalba.

En el marc del procès de la desescalada, la ciutadania està reprenent la mobilitat dins el nostre municipi, seguint les mesures higienico-sanitàries establertes. Per aquest motiu, i afavorir el desplaçament de les nostres veïnes i veïns, la línia del Bus Urbà reprèn el seu servei amb els horaris habituals.

Durant el confinament decretat per la prevenció i contenció del coronavirus, el nombre de desplaçaments en el servei del bus urbà va disminuir un 80%.  Des de l'Ajuntament d'Abrera vam ajustar el servei a la demanda i es va establir la gratuïtat temporal.

Mesures de prevenció i desinfecció

Els voluntaris i voluntàries de Protecció Civil, Abrera Solidària i les agents cíviques de l'Ajuntament van repartir mascaretes higièniques a l'estació dels FGC i a les parades del bus interubà ubicades a la rotonda del Rebato del nostre municipi. El Bus Urbà també disposa de mascaretes pels usuaris i usuàries.

Els treballadors i treballadores dels serveis de transport també han de portar mascaretes i disposar de gels hidroalcohòlics per la higiene de les mans. També s'han pres mesures de desinfecció per minimitzar el risc d’infecció de coronavirus i garantir la seguretat i la salut dels usuaris i usuàries. Des de l'Ajuntament d'Abrera estem realitzant la neteja i desinfecció de les marquesines de les parades del bus urbà.

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.