DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:19 h
  • Reobrim els espais d'agility per animals de companyia i us donem una sèrie d'indicacions per poder accedir-hi al recinte amb seguretat
  • Siguem cívics! Recollim les defecacions de les nostres mascotes!

Reobrim la zona d'esbarjo per animals de companyia i us donem una sèrie d'indicacions per poder accedir-hi al recinte amb seguretat

25/5/2020

L'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, ha signat un nou Ban d'Alcaldia amb mesures per fer front la COVID-19 al nostre municipi on s'opta per reobrir la zona d'esbarjo pels nostres animals de companyia ’acord amb les condicions que s’indicaran al mateix recinte, i que repassem a continuació.

El nou Ban d'Alcaldía tindrà vigència fins a les 00.00 hores del dia 7 de juny de 2020, degut al prolongament de l'Estat d'Alarma decretat per la prevenció i contenció del coronavirus, de conformitat amb l’establert al Reial decret 537/2020.

D'acord amb el punt sisè d'aquest Ban, s'ordena la reobertura de la zona d'esbarjo per animals d’acord amb les següents condicions:

• Només hi podrà haver tres propietaris o propietàries alhora dins l'espai gran i un a l'espai petit i sempre mantenint 1,5 m - 2 m  de separació.
  • El temps màxim dins de la instal·lació serà de 15 minuts.
  • No es podrà fer servir ni la font ni els seients per així evitar punts de possible contagi.
  • Cada propietari haurà de portar les seves bosses per recollir els excrements del seu gos i una ampolla d'aigua per si aquest necessita beure.
  • Es recomana l’ús de mascareta i guants.
  • Es prega pel civisme i seguir les normes d'ús de les instal·lacions.

Alhora us donem diferents recomanacions quan tornem a casa després de passejar els nostres gossos:

• Canviar-se de roba.
  • Rentar-se les mans amb aigua i sabó durant 20 segons com a mínim.
  • Netejar les potes de l’animal amb aigua i sabó. També seria aconsellable, la neteja de la cara i la cua, amb productes habituals de la higiene animal.

Demanem a les nostres veïnes i veïns que tinguin gos i el treguin a passejar que mantinguin el civisme habitual, recollint les defecacions i ruixant els orins, i que no s'aprofiti la situació per deixar de fer-ho. Totes i tots estem realitzant un gran esforç aquests dies, i el nostre personal de recollida de residus i neteja realitza una tasca essencial. Moltes gràcies pel vostre suport!

La recollida de les deposicions és un deure cívic i una obligació, tal i com recollen les ordenances municipals. Consulteu-les fent clic aquí

Passejar el gos prop del domicili

En aquest sentit, recordem que el permís per passejar els gossos es limita al temps estrictament necessari per a què l’animal pugui cobrir les seves necessitats fisiològiques i etològiques i s’insisteix que els propietaris han de quedar-se en zones properes al domicili i que no poden desplaçar-se lluny si tenen espais habilitats a prop de casa seva.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.