
Activitats amb inscripcions obertes!
El CAP d'Abrera estarà obert demà, divendres 10 d'abril, i el dilluns, 13 d'abril, festius
9/4/2020
Recordem també que els consultoris dels barris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba estan tancats com a mesura de prevenció i contenció del coronavirus.
Els dissabtes, diumenges i altres festius com el diumenge us haureu d’adreçar al CAP d’Esparreguera (de 8 h a 20 h).
Fóra d'aquest horari: truqueu al 061 CatSalut Respon o adreceu-vos al CUAP la Solana de Sant Andreu de la Barca o a l'Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (de 20 h a 8 h).
Per qualsevol dubte podeu trucar al telèfon del CAP del centre urbà, al 93 770 25 61 dins l'horari d'atenció (de 8 h a 20 h).
Accés urgent i excepcional a La Meva Salut i eConsulta
A causa de l’emergència sanitària provocada pel coronavirus, la Direcció d'Atenció Primària Costa Ponent de l'Institut Català de la Salut recomana a la ciutadania que contacti de manera telemàtica amb els aplicatius La Meva Salut (LMS) i l’eConsulta. Així, es podrà evitar el col·lapse telefònic i s'atendran les consultes.
Si encara no hi teniu accés, demaneu-lo al telèfon gratuït 900 05 37 23 (de dilluns a divendres, de 8 a 20 h)
El 061 Salut Respon és el telèfon per atendre consultes específiques sobre el coronavirus. També s'ha habilitat l'App 061CatSalut Respon, una aplicació mòbil pública i gratuïta, adreçada tant a ciutadans com a professionals de la salut
Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!
També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.
- Escolta l'Entrevista de Ràdio Abrera del 05/04/2020 amb l'Alcalde d'Abrera Jesús Naharro que parla sobre els serveis que s'ofereixen des de les diverses àrees considerades essencials com ara Territori i Sostenibilitat, Seguretat Ciutadana, Acció Social o Serveis Econòmics
- Escolta l'entrevista de Ràdio Abrera del 15/03/2020 amb l'Alcalde d'Abrera Jesús Naharro sobre les recomancions i mesures amb motiu de l'Estat d'alarma per la propagació del SARS-COV-2
- Més informació sobre el coronavirus al Canal Salut de la Generalitat de Catalunya
- Recomanacions per a establiments alimentaris per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-COV-2
- Decarrega't l'aplicació *STOP COVID19 CAT* - Dispositius iOS
- Decarrega't l'aplicació *STOP COVID19 CAT* - Dispositius Android
- Qüestionari sobre les restriccions a les activitats laborals no essencials per la COVID-19 actualitzat dimecres 01.04.20 - 15h
- Contacteu amb el CAP mitjançant les aplicacions La Meva Salut i eConsulta
- Mesures excepcionals per a expedir la llicència d'enterrament i la destinació final dels cadàvers pel COVID-19