DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:04 h
  • Les entitats d'Abrera no s'aturen!
  • Activa't a Abrera! Seguiu el nou perfil d'Instagram de l'Ajuntament i tindreu al vostre abast totes les activitats que podeu fer des de casa

• Les entitats d'Abrera no s'aturen! Vive y Baila
  • Les entitats d'Abrera no s'aturen! Associació Cultural Pas a Pas
  • Les entitats d'Abrera no s'aturen! AMPA Josefina Ibáñez
  • Les entitats d'Abrera no s'aturen! Vive y Baila
  • Les entitats d'Abrera no s'aturen! Colla de Diables Bram de Foc
  • Les entitats d'Abrera no s'aturen! Associació Cultural Bailamos?

8/4/2020

Si no sabeu què fer durant el confinament, ara serà més fàcil. Des de l'Ajuntament d'Abrera obrim un nou perfil d'Instagram: activatabrera! Tota l'oferta cultural, d'oci i esportiva per fer des de casa la tindreu directament al vostre telèfon mòbil. Només heu de seguir a la xarxa social Instagram el perfil @activatabrera i tindreu al vostre abast l'agenda del confinament amb sessions esportives, teatre, tallers, llibres, música, contes, monòlegs...

Així podreu triar el que més us agradi i activar-vos. I també podeu consultar tota l’oferta d’activitats que s’estan proposant des dels diferents departaments de l’Ajuntament i les entitats locals a l'agenda d'aquesta pàgina web (feu clic aquí). abrera.cat/agenda. Recordeu, només heu de seguir a Instagram el perfil @activatabrera

Recordem que des de l’Ajuntament treballem per oferir-vos diferents canals de comunicació perquè tingueu a l’abast tota la informació del que passa a Abrera d’una manera àgil, còmoda i senzilla:

Des de l'Ajuntament d'Abrera posem a la vostra disposició els perfils de les xarxes socials oficials del consistori: el Twitter @AbreraInforma i l'Instagram @abrerainfo. Segueix-nos!

D'altra banda, us recordem que teniu a la vostra disposició els següents canals de comunicació de l'Ajuntament d'Abrera:

App “Connecta’t a Abrera!”

Consulteu les notícies, l’agenda d’activitats, informacions d’interès i rebeu les notificacions de l’Ajuntament al mòbil o tauleta. Només us heu de descarregar la nostra aplicació “Connecta’t a Abrera!” disponible de forma gratuïta a l’App Store (iOS) i a Google Play (Android).

Butlletí digital setmanal

Rebeu cada setmana les notícies i activitats del nostre Ajuntament al vostre correu electrònic. Trobareu el formulari d’inscripció a la portada de la nostra pàgina web:

www.ajuntamentabrera.cat. Només cal que ens faciliteu el vostre nom i una adreça de correu electrònic.

Web municipal

Notícies, tràmits, serveis, ofertes d’ocupació... Tot el que necessiteu del nostre Ajuntament ho trobareu a només un sol clic a la pàgina web municipal www.ajuntamentabrera.cat

Abrerainfo

Consulteu la informació municipal a la nostra revista, que rebreu a la bústia i trobareu als edificis de l’Ajuntament en format paper, i que també podeu consultar on-line a la pàgina web municipal www.ajuntamentabrera.cat.

Ràdio Abrera

A través de Ràdio Abrera us oferim la informació més propera a través dels nostres Serveis Informatius. Podeu escoltar-nos en directe a través del 107.9 de l’FM, a internet, a www.radioabrera.cat, i a través de la nostra aplicació per a mòbils i tauletes. Disponible de forma gratuïta a l’App Store (iOS) i a Google Play (Android). O bé “A la carta”, en qualsevol moment, a la nostra pàgina web i a l’app de Ràdio Abrera.

Segueix el Casal de Joves!
Si voleu saber de ben a prop totes les activitats dirigides a joves entre 12 i 35 anys, seguiu el perfil @casaldejovesabrera a Instagram.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.