DIVENDRES, 19/04/2024 | 07:18 h
  • Intensifiquem les tasques del Servei de Seguretat Ciutadana com a mesura de prevenció i contenció del coronavirus. Policia Local d'Abrera
  • Incrementem les tasques del Servei de Seguretat Ciutadana com a mesura de prevenció i contenció del coronavirus. Protecció Civil d'Abrera

+ 2

6/4/2020

La contenció de la pandèmia de coronavirus ens planteja dia a dia nous reptes. Una de les mesures que hem pres des de l'Ajuntament d'Abrera és el reforç de les tasques realitzades pel departament de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil d'Abrera. En aquests moments tan difícils la seguretat és cabdal pel benestar de les nostres veïnes i veïns.

REORGANITZEM ELS TORNS DE TREBALL DE LA POLICIA LOCAL

• Amb l'objectiu de ser més eficaços en el nostre servei, des de la Policia Local hem reorganitzat els torns de treball dels i horaris dels i les nostres agents.
  • Aquesta adaptació garanteix la prestació de servei de seguretat i fer front a les necessitats actuals de seguretat del nostre municipi.
  • També s’han establert protocols de seguretat sanitaria i operativa per garantir la prevenció i la salut de la ciutadania i dels i les nostres agents.

REFORCEM EL SERVEI D'ATENCIÓ TELEFÒNICA A LA CIUTADANIA

• Hem augmentat el personal d’atenció ciutadana a la comissaria per l'atenció telefònica a les nostres veïnes i veïns.
  • Recordem que el telèfon de la Policia Local és el T. 93 770 09 81, on atenem totes les qüestions relacionades amb la seguretat. Estem amatents a les trucades de la ciutadania per qualsevol requeriment.

ACTIVEM ELS VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES DE PROTECCIÓ CIVIL

• El voluntariat de Protecció Civil col·labora amb la Policia Local fent tasques informatives.
  • També dóna suport a iniciatives com l'Abrera Solidària, transportant el material amb el qual es confeccionen mascaretes per a l'àmbit sanitari i d'atenció a les persones.

INFORMEM LA CIUTADANIA I RESOLEM DUBTES

• Per telèfon i al carrer, mitjançant les nostres patrulles, informem la ciutadania dels dubtes que totes i tots ens plantegem aquests dies a causa de les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus.
  • Diàriament es revisen les actualitzacions sobre les preguntes i respostes sobre les restriccions d'activitats per la prevenció i contenció del coronavirus en relació amb la mobilitat, confinament, apertura de comerços.
  • Resolem dubtes sobre els documents de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya que recullen les mesures preses per les diverses administracions per superar la crisi sanitària.

REALITZEM COMPROVACIONS A LA VIA PUBLICA

• Els i les nostres agents de Policia realitzen comprovacions al carrer, expliquen la importància del confinament com a mesura de prevenció i contenció de la COVID-19 i duen a terme propostes de sanció si és necessari.
  • Fem seguiment a les zones d'interès i de major afluència ciutadana com els establiments alimentaris i les empreses del nostre municipi.

COORDINACIÓ CONSTANT AMB ALTRES COSSOS POLICIALS

•  La coordinació entre les diferents forces i cossos de seguretat és cabdal per millorar la seguretat ciutadana. Treballem en col·laboració amb els Mossos d'Esquadra i la resta de cossos locals i estatals. Les reunions per videoconferència entre cossos són pràcticament diàries, fet que permet implementar millores operatives i de seguretat immediatament.

ENS REUNIM AMB ALTRES DEPARTAMENTS DE L'AJUNTAMENT

• Les tasques que realitzem des del Departament de Seguretat Ciutadana és complementària a la de la resta de Serveis Municipals. La situació que estem vivint requereix d’un treball transversal entre els diferents departaments en la recerca constant de la millor solució possible.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Des de la Policia Local d'Abrera estem molt agraïts amb la ciutadania pel compliment de les mesures de contenció de la pandèmia de coronavirus. El compliment del confinament és generalitzat i la ciutadania abrerenca està actuant amb responsabilitat i maduresa.

Recordeu que des de la Policia Local treballem per la vostra seguretat els 365 dies l’any, 24 hores al dia. Podeu contactar amb el servei de seguretat al telèfon 93 770 09 81 o a través del correu electrònic policia@abrera.cat

Podeu adreçar-vos a les dependències del Servei de Seguretat, al carrer Tarragona, núm. 2 d'Abrera.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.