DIVENDRES, 19/04/2024 | 12:24 h
  • Educació - Escola Francesc Platón i Sartí
  • Educació - Escola Ernest LLuch

• Educació - Escola Abrera, Josefina Ibáñez

ACTUALITZACIÓ. DIVENDRES 27 DE MARÇ, 10.00 H. Els centres educatius seguiran tancats de moment fins a l’11 d’abril

27/3/2020

La pòrroga de l'Estat d'Alarma, aprovada aquest dimecres 25 de març pel Congrés dels Diputats, per fer front la pandèmia de coronavirus, comportarà que els centres educatius continuïn tancants de moment fins l'11 d'abril.

La Generalitat de Catalunya va decretar el tancament dels  centres públics, concertats i privats de totes les etapes educatives a partir del divendres 13 de març i inicialment durant 15 dies, per la prevenció i contenció del coronavirus, A Abrera, el Pla Municipal per malalties transmissibles emergents amb potencial d'alt risc també va establir el tancament de les escoles bressol, escoles i l'institut d'Abrera.

Comunicat a les famílies de l'Escola Bressol Municipal Món Petit

Des de l'Ajuntament d'Abrera hem enviat un comunicat a les famílies de l'Escola Bressol Municipal Món Petit amb les mesures preses en relació al centre davant aquest període de confinament:

• PARALITZEM EL REBUT: Pel que fa als serveis que no s'oferiran durant el tancament del centre i que ja s'han cobrat a principis de mes (escolarització, menjador/berenar fixe i acollida fixe), no afectaran econòmicament les famílies, ja que hem paralitzat els rebuts fins al restabliment del servei. D’aquesta manera la quota que ja s’ha cobrat, es compensarà en el proper rebut que s’emeti, una vegada reiniciem el servei.
  •  Des de l’Ajuntament ens farem càrrec de pagar a l’empresa de serveis les factures que anirien a càrrec de les famílies, per tal de garantir la continuïtat del servei i de les treballadores i treballadors un cop acabin les mesures de confinament.
  • Podeu llegir el comunicat enviat a les famílies fent clic aquí.

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Seguiu els canals de comunicació municipals. Us informem amb actualització constant de les diferents accions que s'estan prenent per prervenció del coronavirus SARS-CoV-2:

Canals Comunicació Ajuntament faldó