DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:26 h

• Residus depositats a la via pública. Carrer Penedès
  • Residus depositats a la via pública. Carrer Montseny amb Agudes
  • Residus depositats a la via pública. Carrer Candeletes amb carrer del Pi
  • Continuem realitzant diferents treballs de desinfecció a la via pública, a equipaments municipals i als contenidors del nucli urbà i dels barris
  • Realitzem treballs de desinfecció a la via pública i a equipaments municipals
  • Servei de recollida de residus d'Abrera

ACTUALITZACIÓ. DIJOUS 26 DE MARÇ. 12.30 H. Incrementem la recollida d'andròmines i voluminosos al nostre municipi

26/3/2020

Els darrers dies ha augmentat al nostre municipi el nombre d'andròmines i voluminosos dipositats a la via pública. Per aquest motiu, la recollida de voluminosos, que realitzem el segon i últim dijous de cada mes, passa a ser setmanal, mentre duri el període excepcional a conseqüència de la pandèmia de coronavirus, ja que la Deixalleria Municipal està tancada.

En tot cas, recomanem no treure voluminosos al carrer i que només es treguin aquells que no es pugin emmagatzemar a casa. Es trauran la nit anterior i es deixaran al costat dels contenidors, a la vista però sense entorpir el pas de persones i vehicles. Podeu avisar enviant un mail a voluminosos@abrera.cat, explicant la tipologia i ubicació.

També hem incrementat la neteja dels diferents contenidors que tenim al municipi i als diferents barris d'Abrera. Recordem a la ciutadania que el Servei de Recollida de Residus del nostre municipi funciona amb normalitat també durant el període de confinament, ja que és considerat un servei essencial. Recomanem l'ús de guants a l'hora de dipositar les deixalles domèstiques als diferents contenidors (resta, orgànica, paper, plàstic, vidre, envasos, roba i oli vegetal).

Els operaris de neteja i de recollida de residus estan fent una tasca imprescindible i són molt important en aquests moments. Facilitem la seva feina entre totes i tots!

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.