DIVENDRES, 19/04/2024 | 14:42 h
  • Cartell del IV Concurs de Relats "Imagina Abrera"

T'agrada escriure? Participa en el IV Concurs de Relats "Imagina Abrera"

27/3/2020

Una de les activitats que pots fer aquests dies a casa és fer volar la teva imaginació i escriure relats fantàstics, amb els que pots participar al IV Concurs de Relats "Imagina Abrera". Envia'ns el teu relat! Podràs optar a un magnífic lot de llibres.

Els relats hauran de ser enviats per correu electrònic a l’adreça del Departament de Cultura (cultura@abrera.cat) amb dos arxius adjunts. En el primer arxiu s’enviarà el relat signat amb pseudònim i en el segon s’inclourà una fitxa amb el títol del relat, el pseudònim, el nom complet de l’autor/a, la data de naixement, la direcció postal, el correu electrònic i el telèfon de contacte.

Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem aquest concurs amb la col·laboració de la Papeleria Abrera. Ampliem el termini de presentació de relats fins el dia de Sant Jordi, el 23 d'abril. Pròximament us informarem de la data d'entrega dels premis.

Consulteu les bases fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Imagina't la teva Abrera!