DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:23 h
  • formacion-online-2017
  • Cartell aprenacasa Jovenut
  • Regidoria de Comunicació. Ajuntament d'Abrera

Joves, quedeu-vos a casa i continueu aprenent! Teniu moltes opcions, trieu la vostra!

20/3/2020

Des del Casal de Joves d'Abrera i el Punt d'Informació Juvenil (PIJ) La Garsa, mitjançant l'etiqueta #aprenacasa posem a l'abast de les joves i els joves abrerencs iniciatives perquè puguin continuar formant-se des de casa, mentre duri el confinament adoptat com a mesura per prevenir la propagació del coronavirus.

Uniferia Graus

Avui divendres 20 de març i demà dissabte 21 de març podeu accedir a la plataforma virtual www.graus.uniferia.org impulsada per les 12 universitats catalanes per a donar assesorament informatiu i orientació acadèmica. Es tracta d'una fira amb stands virtuals amb ofertes d'estudi, notes de tall, preus, opcions d'allotjament, etc... Hi podreu xerrar per Skype amb estudiants i personal d'aquestes universitats.

Cursos Mooc

A través de l'espai virtual https://mooc.es/ podeu realitzar els Mooc, que són cursos online gratuïts i recursos per formar-se des de casa en molts àmbits diferents de les millors univeritats del món que et permetran millorar en el teu entorn laboral. En contant actualització són molt fàcil de seguir mitjançant videos, tests i foros.

Què és estudiar?

Des del Casal de Joves - PIJ La Garsa volem que aprofiteu el temps que heu d'estar a casa per ajudar-vosa decidir sobre el vostre futur formatiu. Per això podeu accedir a aquest espai web http://queestudiar.gencat.cat/ca/orientacio/joves/, on podeu conèixer i aprofitar al màxim el vostre talent i interessos per triar els estudis, formar-vos i accedir al món professional.

Aula Planeta

El Grup Planeta ha posat a disposició de professorat i alumnat tots els recursos digitals de la seva plataforma educativa AulaPlaneta. Així, els i les mestres podran mantenir les classes amb els seus alumnes i les seves alumnes en format "en línia". Es tracta d'una iniciativa solidària i gratuïta a la que podeu accedir a través del web www.aulaplaneta.com o trucant al 93 496 70 08.

Joves, quedeu-vos a casa i apreneu a casa!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

Canals Comunicació Ajuntament d'Abrera faldó notícies.jpg

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.