DIVENDRES, 29/03/2024 | 06:30 h
  • AJUNTAMENT D'ABRERA
  • Què és el Coronavirus (català)

Ban d'Alcaldia amb les mesures adoptades des de l'Ajuntament en relació a la prevenció del coronavirus SARS-CoV-2

12/3/2020

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha emès un ban per comunicar a la ciutadania les mesures adoptades des de l'Ajuntament d'Abrera en relació a la prevenció del coronavirus SARS-CoV-2.

Des des d'Alcaldia s'estableix el tancament a la ciutadania dels següents equipaments municipals, durant un període inicial de 15 dies naturals, comptats des de la data en que es dicta aquest ban, avui dijous 12 de març de 2020.

• Edifici Polivalent
  • Hotel d'entitats
  • Casa de la cultura i biblioteca (exceptuant el servei de bar)
  • Casal de Can Villalba (exceptuant el servei de bar)
  • Casal de Santa Maria de Villalba (exceptuant el servei de bar)
  • Casal social de Les Carpes
  • Casal de la Gent Gran
  • Teatre sala municipal
  • Escola bressol Municipal Món Petit
  • Oficines d'urbanisme i territori
  • Centre Aquàtic Municipal i qualsevol altre equipament esportiu municipal.
  • Pistes escoles municipals i Institut Voltrera

En el ban, l'alcalde també comunica la suspensió de tots els actes i esdeveniments de caràcter públic organitzats per l’Ajuntament Abrera, dins el seu terme municipal, així com del mercat ambulant dels dimarts, durant el termini de 15 dies naturals, comptats des de la data en que es dicta aquest ban.

Jesús Naharro també recomana que si us heu d'adreçar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament (pl. Constitució, 1) per fer alguna consulta i tramitació utilitzeu de forma prioritària els següents canals:

• Canal telefònic: T. 93 770 03 25
  • Canal telemàtic: al web municipal abrera.cat/tramits

Així mateix, preguem que utilitzeu l'OAC només en aquells tràmits urgents i respectant les mesures de seguretat establertes. A la resta de departaments de l’Ajuntament que disposin d’atenció personalitzada a la ciutadania es prendran les mateixes mesures establertes que a l’OAC.

Finalment, recomem a la ciutadania seguir els canals de comunicació municipals, amb actualització constant de les diferents accions que s'estan prenent per prevenció del coronavirus SARS-CoV-2:

• web, abrera.cat,
  • xarxes socials Twitter @AbreraInforma i Instagram @abrerainfo.
  • Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM i radioabrera.cat.
  • També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.